728 x 90

اخبار يمن,

تلفات سنگین شبه‌نظامیان حوثی در تعز یمن

-

ارتش و مردم مقاومت یمن
ارتش و مردم مقاومت یمن
به گزارش تلویزیون الجزیره در جریان درگیریهای مقاومت مردمی و شبه‌نظامیان حوثی در مناطق مختلف شهر تعز در یمن به‌ویژه در منطقه عتابات و جحملیه 37تن از حوثیها کشته شدند. در بیحان در مأرب در غرب یمن نیز 6تن از حوثیها در جریان بمباران هواپیماهای ائتلاف عربی کشته شدند.
 
در استان بیضاء نیز 4تن از شبه‌نظامیان حوثی در تهاجم نیروهای مقاومت مردمی به مواضع آنها از پا درآمدند.
در ایام عید قربان که تقریباً اغلب مردم فعالیتهای خود را متوقف می‌کنند درگیریها در یمن متوقف نشده است. این هم یک روز خونین دیگر در یمن است.
 
در پاسخ به آتشباری و جنایت شبه‌نظامیان حوثی، نیروهای مقاومت مردمی در استان تعز می‌گویند دست به پیشروی زدند و بر مقر پلیس و تمامی محله‌های مجاور آن مسلط شدند. این منطقه پایگاه اصلی حوثیها و عوامل دیکتاتور مخلوع علی عبدالله صالح در تعز محسوب می‌شود.
 
در این منطقه منزل دیکتاتور مخلوع قرار دارد که در دست نیروهای مقاومت مردمی است. شبه‌نظامیان تلاش کردند این محل را پس بگیرند اما نیروهای مقاومت آنها را به عقب راند و در یک عملیات متقابل بر مناطقی در این شهر مسلط شد.
 
شبه‌نظامیان بعد از این شکست به توپ‌باران مناطق مسکونی روی آوردند که در جریان آن تعدادی از شهروندان کشته و مجروح شدند و چند تن از نیروهای مقاومت نیز زخمی گردیدند. در این درگیریها همچنین روزنامه‌نگاران مورد تعرض شبه‌نظامیان حوثی قرار گرفتند.
 
در محله نصیریه در جنوب شهر تعز نیز در جریان اصابت یک موشک که شبه‌نظامیان حوثی شلیک کرده بودند، یک زن کشته شد.
 
در مأرب هواپیماهای ائتلاف چندین حمله به مواضع حوثیها و دیکتاتور مخلوع انجام دادند که در نتیجه آن تلفات و خسارات فراوانی به دشمن وارد آمد.
 
نیروهای مقاومت و ارتش ملی نیز مواضع حوثیها را به‌طور مستمر با توپخانه سنگین گلوله‌باران کردند.
در استان بیضاء شبه‌نظامیان حوثی و دیکتاتور مخلوع متحمل خسارات و تلفات فراوانی شدند. آنها به نیروهای مقاومت در ارتفاعات محتد در شهرستان دیناعم یورش بردند اما شکست خوردند.
 
در شهرستان سوادیه هواپیماهای جنگی ائتلاف عربی بمباران خود را علیه پادگان تیپ 26 گارد جمهوری وابسته به دیکتاتور مخلوع علی عبدالله صالح از سر گرفتند.
جنگنده‌ها چهار حمله را مجدداً علیه این پادگان انجام دادند. این پادگان محل اصلی تمرکز و تأمین پشتیبانی اصلی حوثیها و دیکتاتور مخلوع در استان بیضاء محسوب می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7efa24a1-df93-43e9-bf88-1e2d320ab8e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات