728 x 90

بنیادگرایی اسلامی,شبه‌نظامی,

جزییاتی از قاچاق سلاح توسط رژیم ایران برای یمن

-

 -
-
یک رسوایی دیگر برای آخوندها و تروریسم آنها، توقیف یک قایق حامل موشک و سکوی موشک و گلوله خمپاره در آبهای نزدیک دریای عمان بود.

تلویزیون العربیه می‌گوید:
ساعت یک بعدازظهر سیزدهم سپتامبر2015 ـ 22شهریور 94 ـ در جنوب شرق شهر صلاله عمان در دریای عرب یک قایق حامل سلاح رژیم ایران توسط ائتلاف عربی توقیف شد.

این قایق حامل موشک، سکوی موشک، گلوله‌های ضدتانک، دوربین و انواع تجهیزات نظامی بود. سرنشینان قایق نیز 14نفر بودند که همگی ایرانی بودند.
 
 
ژنرال احمد العسیری سخنگوی ائتلاف عربی و مشاور وزارت دفاع عربستان سعودی گفت: همان‌طوری که می‌دانید قبل از عید قربان قرار بود رئیس‌جمهور قانونی یمن به عدن باز گردد. بازگشت دولت قانونی باعث بازگشت امید به مردم این کشور می‌شود. رژیم ایران با این‌گونه اعمال بیهوده و با فرستادن تسلیحات از شبه‌نظامیان حوثی حمایت می‌کند و آنها را به اعمال تروریستی در داخل یمن وامی‌دارد.
 
 
عبدالله اسماعیل تحلیلگر سیاسی از قاهره تأکید کرد رژیم ایران از طرفی مدعی است که می‌خواهد در حل بحران یمن سهیم باشد و از طرفی اقدام به فرستادن تسلیحات و مهمات برای شبه‌نظامیان حوثی می‌کند.

او افزود از نظر من این حرکت رژیم ایران شکست خورده است. هدف آن دادن این پیام به حوثیهای شکست خورده بود که ما هنوز از شما حمایت می‌کنیم. این اقدام اثبات می‌کند ائتلاف عربی در حفاظت از مرزهای یمن که بیش از دو هزار و دویست کیلومتر است در آمادگی کامل است.

از طرفی اثبات می‌کند که غیرممکن است ائتلاف بگذارد رژیم ایران کمکهای تسلیحاتی‌اش را به حوثیها برساند. علاوه بر این اثبات می‌کند که رژیم ایران هنوز تلاش می‌کند در یمن ویرانی و خرابی به بار بیاورد و در امور داخلی کشورهای همجوارش دخالت کند.

رژیم ایران برای مردم کمکهای انسانی ارسال نمی‌کند بلکه مواد منفجره می‌فرستد، همان کاری که هم‌اکنون در بحرین و کویت و کشورهای دیگر می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/51cdebc3-1e9c-4ccf-917e-87c954cce03f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات