728 x 90

شكست سفر روحانى به نيويورك,

آلن درشویتز برجسته‌ترین حقوقدان و وکیل جنایی بین‌المللی: سازمان ملل نباید منبری برای مرتجعین حاکم بر ایران باشد

-

آلن درشویتز برجسته‌ترین حقوقدان و وکیل جنایی بین‌المللی
آلن درشویتز برجسته‌ترین حقوقدان و وکیل جنایی بین‌المللی
آلن درشویتز برجسته‌ترین حقوقدان و وکیل جنایی بین‌المللی خطاب به تظاهر کنندگان در نیویورک گفت:
امروز افتخار دارم برای مقاومت مردم ایران، مقاومت سرفرازی که با رژیم ایران مبارزه می‌کند صحبت می‌کنم.
سازمان ملل برای آرمان آزادی تأسیس شد، ولی متأسفانه این سازمان از مسیر خارج شده است و تبدیل به منبری برای مرتجع‌ترین نیروها شده است. منبری برای عروسک خامنه‌ای، یعنی روحانی شده است.
 
امروز در ایران قدرت در دست مشتی مرتجع است. روحانی از وقتی به قدرت رسیده بر اعدام بیگناهان افزوده است. مثل احمدی‌نژاد و بیش از احمدی‌نژاد. روحانی چهره دروغینی به جهان نشان می‌دهد و ما این چهره دروغگو را افشا می‌کنیم.
 
کاش مردم سرکوب شده ایران، کاش شاهدان جنایتهای رژیم، و کاش زندانیان سیاسی و کسانی که به‌خاطر عقیده اشان زندان هستند را این‌جا می‌داشتیم. اما خمینی و خامنه‌ای و روحانی شاهدان جنایت هایشان را اعدام می‌کنند.
آنها دشمن حقیقت هستند و ما آماده‌ایم همین حقیقت را فریاد بزنیم.
 
آلن درشویتز افزود:
آماده‌ام علیه معامله 5+1 با رژیم فریاد بزنم. این معامله به رژیم پول می‌دهد برای سرکوب، برای صدور تروریسم به لبنان و سوریه برای حمایت از اسد می‌دهد. رژیم ایران تروریسم را به عراق و یمن صادر می‌کند. اینها یک جنبه اصلی از این معامله ننگین است، جنبهٴ دیگر مخالفت مردم ایران با معامله با رژیم است. رئیس‌جمهور ما با یک شگرد پارلمانی این معامله ننگین را انجام داد. در حالی که می‌داند این حمایت مادی از تروریسم است.
 دهها میلیارد دلار به رژیم تروریست می‌دهد و رژیم برای سرکوب در ایران و صدور تروریسم در خاورمیانه خرج خواهد کرد. من به اوباما رأی دادم اما مخالف معامله او با رژیم هستم. من طرفدار جنگ نیستم من یک لیبرال دموکرات هستم که می‌گویم نباید با رژیمهای پلید معامله کنید. این می‌شود اشتراک در جرم و پلیدی. من کتابی علیه این معامله پلید با رژیم نوشته‌ام. باید جلوی این رژیم را بگیریم.
 
من به‌عنوان یک وکیل می‌گویم بالاترین وظیفه ما انجام تعهدات قانونی است اما ما در تعهدمان برای تأمین امنیت ساکنان لیبرتی شکست خوردیم.
 
این رژیم حامی تروریسم باید سرنگون شود تا مردم ایران در یک انتخابات آزاد رهبران خود را انتخاب کنند. در یک انتخابات آزاد هیچ‌یک از این سران رژیم انتخاب نخواهند شد. ما پشتمان را به ساختمان سازمان ملل می‌کنیم که این جنایتکار را راه داده‌اند و رو به شما می‌کنیم به امید سرنگونی رژیم ایران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5ab211e-752a-48c5-824d-d9287eabb133"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات