728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,سالگرد تأسیس سازمان مج

گرامیداشت پنجاهمین سالگرد بنیانگذاری سازمان مجاهدین خلق ایران در کلن-آلمان، وین-اتریش و سیدنی-استرالیا

-

پنجاهمین سالگرد بنیانگذاری سازمان مجاهدین خلق ایران در کلن
پنجاهمین سالگرد بنیانگذاری سازمان مجاهدین خلق ایران در کلن
مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران در مرکز شهر کلن آلمان با شرکت هواداران مقاومت و نمایندگانی از جوامع و تشکلهای ایرانی در ایالت نورد راین وستفالن آلمان برگزار شد

هدی عمرانی-جامعه ایرانیان استان نورد راین وست فالن
این سازمان نه صاحب تسلیحات و داراییهای فراوانی بود و نه از ابر قدرتی پشتگرمی می‌گرفت، دارایی آن اعتماد خلقی بود که خیلی زود، لوح سردر این سازمان، ”فدا و صداقت “را دریافت و این نهال نوپا را در دامن پر محبتش پرواند.
آری سازمان مجاهدین خلق توانست از میان این همه، سربلند و سرفراز، رویان‌تر و درخشان تر از همیشه، در برابر دیو ارتجاع و استبداد قد علم کند تا سرانجام رسالت تاریخی خود را با زدودن غبار از چهره دین و گشودن ره انقلابی نوین، به سرانجام برساند و خلقی را که از ظلم و ستم به ستوه آمده‌اند آزاد و رها سازد.

محمود باب زرتاب-جامعه ایرانیان دوسلدورف
حکومت منفور آخوندی به‌سر کردگی خامنه‌ای دجال ضدّ بشر و مماشاتگرانی که بعد از خوردن زهر اتمی رژیم پلید آخوندی هیچ راهی جز سرنگونی ندارند بدانند که شعار مجاهدین ایثار و فداست و اگر تاریخ مبارزاتی مجاهدین در پنجاه سال گذشته را مرور کنید خواهید دید که تا پیروزی علیه استثمار و ارتجاع دست از مبارزه بر نخواهند داشت رژیم آخوندی با اتمی بی‌اتمی سرنگون سرنگون. مبارک باد سالگرد تأسیس پنجاهمین سال سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران

داریوش ایلداری - انجمن زندانیان سابق هوادار مجاهدین
برای تحقق آزادی در میهن اسیرمان، مجاهدین خلق با تقدیم بیش از 120هزار عاشق آزادی لیاقت و شایستگی‌شان راطی 50سال به اثبات رسانده و برای جبران خیانتهای گذشته بهای گزافی را پرداخته‌اند.
یکبار دیگر با سازمان پرافتخار و رهبری پاکبازمان برای پایبندی به آرمان جامعه بی‌طبقه توحیدی تجدیدعهد می‌کنیم و 50سالگی خجسته سازمان را به مردم قهرمان ایران و همه هواداران مجاهدین و قهرمانان آزادی در رزمگاه لیبرتی و همسنگران خودمان در زندانهای سراسر ایران تبریک می‌گوئیم. زنده و جاوید باد سازمان مجاهدین خلق ایران

مادر فرزانه سا-انجمن همبستگی با مادران قیام
به‌عنوان یکی از بیشمار مادران شهدای مجاهد و مبارز خلق و مادرانی که فرزندانشان در صحنه رزم و پیکار با دشمنان خدا و خلق است، یا مادران رنج کشیده قهرمانان در زنجیر اوین و گوهردشت از عزیز مادر اولین شهید مجاهدخلق تا مادر غلامرضا خسروی، از مادر ندا آقا سلطان تا مادر قهرمان ستار بهشتی با سرور و افتخار می‌گویم ببینید امروز چگونه قطره قطره خون فرزندانمان ببار نشسته و آرمان شان، آرمان بزرگ آزادی در عزم سترگ جوانان و نوجوانان، دختران و پسرانمان در مسیر تحقق به پیش می‌رود و عشق به آزادی و امید به پیروزی را در دلها زنده نگه می‌دارد.

شکوه نوابپور-انجمن زنان غرب آلمان
این حق مردم ما است و ما به داشتن چنین پشتیبان و راهبری برای رسیدن به حاکمیت مردمی بسا افتخار می‌کنیم. افتخار می‌کنیم که فرزندان دلیر مردم ایران در هیبت 1000 زن مجاهد اشرفی سکان دار این جنبش توده‌یی هستند و غرق غرور و افتخار هستیم که به‌عنوان یک ایرانی در رکاب آنان می‌باشیم.

نسرین مفیدی-جامعه ایرانیان شهر بن
پنجاهمین سال تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران بر شما مبارک باد بنیانگذاران کبیر سازمان محمد حنیف‌نژاد، سعید محسن و علی اصغر بدیع زادگان در تاریکترین سالهای سیاسی دهه 40 با درک صحیح از شرایط مبارزاتی آن زمان و با ایثار خون پاکشان در راه انقلاب توانستند بذر انقلاب را هم‌چون درخت تنومندی رشد داده وعلی‌رغم تهمتها، شکنجه‌ها دار و درفش، و شهادت 120000قهرمانان سرافراز و مقاوم، آن بذر انقلاب را به بار بنشانند.

دورنا پهلوان - انجمن جوانان ایالت هسن آلمان
پنجاهمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران را به ملت ایران و رهبری سازمان مسعود و مریم و همه پویندگان راه آزادی ایران تبریک می‌گویم و آرزوی سرنگونی رژیم جنایتکار حاکم بر ایران را دارم.

زهره روشن –جامعه زنان علیه سنگسار در آلمان
با مجموعه پیشرفتها ودستاوردهای زنان مجاهد در جنبش مقاومت و قرار گرفتن آنها در موقعیت رهبری و فرماندهی به این معناست که رژیم زن‌ستیز آخوندی توسط زنان از صحنه تاریخ محو خواهد گردید. با خوردن جام زهر این رژیم به سرنگونی خودش نزدیکتر شده است و این سازمان مجاهدین بودد که حسرت بمب اتمی را به دل رژیم پلید آخوندی گذاشت.

مهرداد هرسینی-بنیاد توسعه و دموکراسی در خاورمیانه
مطمئنا اگر نبود چنین جنبش عظیم مردمی که مورد احترام جوامع ایرانی و بین‌المللی و سازمانهای حقوق‌بشری در جهان است، حتماً تاریخ و مردم ما برای قرنها تن به اسارت و بردگی آخوندهای جبار و خونریز می‌دادند. لذا جا دارد تا ضمن قدردانی و ادای احترام نسبت به تمامی فداکاریها و جان فشانیهای اعضاء و هواداران مجاهدین خلق و همچنین اعضاء خانواده بزرگ مقاومت، یکبار دیگر همبستگی خود را با مجاهدین خلق به‌مثابه تبلور و جوهره تاریخی بیش از یکصد سال مبارزات ملی میهنمان را اعلام نمائیم. به یقین پیروزی شایسته و از آن آنان است.
بر مجاهدین خلق و بر مردم ایران این سالروز تاریخی مبارک باد

رحمان کریمی - شاعر مبارز :
یکایک مطالبی که در این جشن گفته شد گویا و روشن و کافی به نظر می‌رسد من فقط به دو نکته اشاره می‌کنم، پایه اصلی سازمانی که پنجاهمین سال نبرد بی‌امان خود را دارد جشن می‌گیرد.
درود به مسعود و مریم و همه قهرمانان لیبرتی، یکایک دلاوران اشرف در رزمگاه لیبرتی،
چون لیبرتی را به رزمگاه تبدیل کردند. در شگفتی برنامه‌ی مستندی از یاران قهرمان رزمگاه لیبرتی از سیما پخش شد که با حداقل امکانات این قهرمانان آنجا را به اشرف تبدیل کرده‌اند، شگفتی سازمان همین است مضمون مقاومت در همین است، همین ایستادگی.
من نوجوانی در حزب توده بودم آن حزب آن‌چنانی بعد از 28مرداد همه خیانت کردند الا کسانی‌که خودشان جوهره انسانی داشتند ایستادند و طناب دار را بوسیدند والا دبیرکل حزب توده وقتی دستگیر شد هنوز به محل پلیس نرفته همه کمیته ایالتی را لو داد و آنها هم دستگیر بعد همه تسلیم شدند.
پایه‌گذاران اولیه سازمان حنیف کبیر و یارانش ایستادند و بپای چوبه‌دار رفتند و بعد مسعود و مریم راه آنها را ادامه دادند درود بر مسعود و مریم ادامه دهندگان راه بنیانگذران درود بر مجاهدین خلق در سراسر عالم.
وقتی در هر جا ستایش سازمان گفته می‌شود شعار نیست بلکه واقعیتی است که در ایستادگی در برابر دو دیکتاتوری که به اثبات رساندند یک واقعیت مسلم است که در برابر دو دیکتاتوری ایستادند.
 

 .............................

ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت در وین پایتخت اطریش نیز با برپایی مراسمی پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران را گرامی داشتند.

در مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران در سیدنی که با حضور خانم مریدیس برگمن رئیس پیشین سنای ایالت نیو سایت ولز و عضو فعلی شورای شهر سیدنی، و پیتر مورفی رئیس کمیته حامیان دموکراسی در ایران برگزار شد، شماری از هواداران مجاهدین و نمایندگان انجمن ها و تشکلهای ایرانیان در استرالیا به سخنرانی پرداختند.

دکتر علی زاهدی:
دوستان، یاران و حامیان مقاومت ایران...
دیدن پنجاهمین سال تأسیس سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران، هر انسان آزاده و ضد هر گونه ستم را آن‌چنان به وجد می‌آورد که ‌گویی در این دنیای پر تضاد انگار گم کرده خود را یافته است. وقتی از قله پنجاهمین سال تولد این سازمان به گذشته می‌نگریم، ملاحظه می‌کنیم که در این برهه از تاریخ پر پیچ و خم خلقمان، چه ارزشهای نوینی خلق شده و چگونه خالقان این ارزشهای نوین جامعه انسانی، سازمان افتخارآفرین مجاهدین خلق ایران را به یک گنجینه عظیم ملی و میهنی، سرشار از شرف و عزت، عزم و اراده و ماندگار برای خلق خود، تبدیل کرده‌اند.
دوستان امروز دیگر به‌جرأت می‌توان گفت: سازمان مجاهدین خلق ایران با 50سال سابقه مبارزه بی‌وقفه علیه دو دیکتاتوری به‌ویژه رژیم دیکتاتوری مذهبی ملاها ارزشهای عالی و بی‌نظیری را در تلاش و مبارزه برای احقاق حقوق‌بشر و آزادی و دموکراسی نمایندگی می‌کند و «پی.ام.او.آی» الگوی منحصربه‌فردی را در التزام به مبارزه برای دموکراسی و حقوق‌بشر ارائه می‌دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eaa240f8-b98c-44f5-a778-a97e610d65f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات