728 x 90

اخبار سوريه,

شبکه حقوق‌بشر سوریه ”هلوکاست تصویری“ از جنایات بشار اسد را منتشر کرد

-

قتلعام در سوریه بدست نيروهاى جنايتكار بشار اسد
قتلعام در سوریه بدست نيروهاى جنايتكار بشار اسد
شبکه حقوق‌بشر سوری تحقیقی با عنوان ”هلوکاست تصویری“ تهیه کرده و ضمن آن از شورای امنیت سازمان ملل‌متحد خواسته راهی برای حمایت از بازداشت‌شدگان در زندانهای نظام سوریه که رژیم بشار اسد با آنها مانند گروگان رفتار می‌نماید بیابد.
 
این تحقیق با استناد به عکسهایی که قیصر رئیس بخش اسناد جنایی در پلیس نظامی سوریه در سال گذشته منتشر کرد مصور است و ۶۶۲۷ قربانی شکنجه را با ۲۷ هزار عکس نشان می‌دهد.
این شبکه همچنین موفق شده ۳۱۰۰ عکس را با هویت افراد تطبیق دهد و ۷۷۲ قربانی را شناسایی کند.
 
در این تحقیق ۲۷ صفحه‌ای که تهیه آن حدود پنج ماه به طول انجامید، آمده است که نیروهای دولتی سوریه از اوایل آغاز انقلاب مردمی این کشور در ماه مارس ۲۰۱۱، به سیاست بازداشت گسترده متوسل شده و شمار زیادی از افراد ناپدید شدند که مشخص شده است بسیاری از این افراد زیر شکنجه جان خود را از دست داده‌اند.
 
در تحقیق این شبکه به ۹ شهادت اصلی استناد شده که دو شهادت متعلق به قیصر و همراهش سامی است، چهار شهادت به افرادی باز می‌گردد که در بیمارستان نظامی ۶۰۱ در دمشق مداوا شدند، که اکثر عکسها در آن گرفته شده و سه شهادت متعلق به کارکنان در این بیمارستان است.
 
این تحقیق از شورای امنیت خواسته تا دولت سوریه را مجبور به پرده‌برداری از بازداشتگاههای سری کرده و به سازمان های حقوق‌بشری اجازه بازدید از این مراکز داده شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8941858-2113-4c8e-9d50-3f8653d988e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات