728 x 90

تشدید سرکوب ,سرکوب زنان,

خیز جدید نماینده مجلس ارتجاع برای تشدید قوانین زن ستیزانه

-

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
27شهریور 94 - خبرگزاری حکومتی ایسنا از خیز جدید نمایندگان مجلس ارتجاع برای تشدید قوانین زن ستيزانهٴ نظام آخوندی خبر داد و از جمله نوشت: لاله افتخاری یکی از نمایندگان زن امضاءکننده طرح صیانت از حریم حجاب و عفاف گفت: نیازمند قانونی هستیم که رفتارها، گویشها، روشها، مدل مو و بطورکلی تمام ارکان سبک زندگی را در بربگیرد.
لازم به یادآوری است در شرایطی رژیم آخوندی درصدد تشدید قوانین سرکوبگرانه علیه زنان است که همین عضو مجلس ارتجاع اذعان کرده است: 25 مورد قانون، آیین‌نامه و مصوبه از سوی مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد بی‌حجابی و بدحجابی داریم.
این عضو مجلس ارتجاع که در یک برنامه تلویزیون رژیم با حضور سخنگوی ناجا و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ارتجاع صحبت می‌کرد به بلبشوی قوانین زن‌ستیزانه و سردرگمی ارگانهای حکومتی اذعان کرد و با تأکید بر این‌که ما نیازمند یک کاسه کردن قوانین در این حوزه هستیم، گفت: به نظر من این قانون در عین‌حال که کلان است جزیی هم هست. مشکل اصلی جامعه ما حجاب و عفاف نیست. آقا فرمودند سبک زندگی و ما نیازمند قانون گسترش فرهنگ اسلامی ایرانی هستیم که تمام رفتارها از جمله گویش، روشها، مدل مو و تمام امور مرتبط با سبک زندگی را در برگیرد.
وی ادامه داد: ما مجموعه‌ای از قوانین در حوزه حجاب و عفاف را می‌خواهیم و وزارت کشور و ناجا هم همین را می‌گویند تا مجموعه‌یی از این قوانین را بتوان در قالب یک کتابچه در اختیار عموم قرار دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0a04728-9fb7-4565-b87d-fb0c42083335"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات