728 x 90

-

درود به همبستگی مردم اروپا با پناهجویان سوری - ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

-

مریم رجوی
مریم رجوی
سیل زنان و مردان و کودکان بی‌پناه و پریشان سوریه برای پناه جستن در کشورهای اروپایی و آوارگی و بلاتکلیفی آنها در مجارستان، مقدونیه، ایتالیا، آلمان، و اتریش وجدان مردم جهان را تکان داده است. مرگ دلخراش ۷۱ پناهجو در کامیونی در اتریش، غرق شدن شمار دیگری از آنها به هنگام سفر از ترکیه به یونان و غرق شدن آنها در آبهای مدیترانه ادامه جنایتهای فجیعی است که دیکتاتوری بشار اسد در پناه حمایتهای رژیم ایران به ملت سوریه تحمیل کرده است.
اگر دولتهای آمریکا و اتحادیه اروپا در مقابل جنایات فاشیسم دینی حاکم بر ایران و اسد و مالکی در سوریه و عراق، و در برابر نسل‌کشی و حمام خون در این دو کشور، دست روی دست نمی‌گذاشتند، نه ملتهای سوریه و عراق دچار آوارگی می‌شدند و نه گروه تروریستی داعش در این کشورها گسترش پیدا می‌کرد.

به جوانان، روشنفکران، مدافعان حقوق‌بشر و همه مردم انسان‌دوست و ترقیخواهی که در کشورهای اروپایی خواستار پذیرش پناهجویان سوری شده و دولتهای خود را برای تغییر سیاستهای خود در این زمینه تحت فشار گذاشته‌اند، درود می‌فرستم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1d1612f-896a-4946-8776-e3287ad9f38b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات