728 x 90

وضعیت نامناسب زلزله‌زدگان خوی

زلزله‌زدگان خوی
زلزله‌زدگان خوی

در شرایطی‌که زلزله‌زدگان بی‌سرپناه خوی هم‌چنان بدون امکانات در سرمای شدید شب را در خیابان‌ها سپری می‌کنند، رژیم جنایتکار آخوندی به‌جای امکانات، نیروی سرکوبگر یگان ویژهٔ انتظامی را در خوی مستقر کرده و با ماشین آب‌پاش مردم مصیبت‌دیده را که در مقابل هلال‌احمر خواستار امکانات بودند، مورد حمله قرار داد. این در حالی است که خوی مرتباً با پس‌لرزه‌هایی که شمار آنها از ۶۶گذشته می‌لرزد.

خبرگزاری حکومتی ایسنا به‌خشم و اعتراض مردم مصیبت‌دیده و حمله به‌آنها اعتراف کرد و نوشت: به‌دلیل ازدحام جمعیت در انبار هلال احمر در حال شکسته شدن بود. تعدادی نیز با نیروهای هلال احمر درگیر شده بودند که به همین دلیل پلیس برای متفرق کردن این افراد از آبپاش استفاده کرده است.

حضرت پور عضو مجلس ارتجاع دوشنبه ۱۰  بهمن  از خوی اعتراف کرد: «عمق بحران و خرابی‌ها در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی بالاست.

خوی - با گذشت ۳ روز از زلزله خوی همچنان در سرما بدون سرپناه و امکانات مانده‌اند مادر زلزله‌زده اهل خوی: کجا برویم، چه بخوریم، به چه کسی بگوییم، بچه‌های کوچک، مادران همه در سرما مانده‌ایم، به دادمان برسید...

تجمع اعتراضی مردم زلزله‌زده مقابل هلال احمر خوی به دلیل نبود مواد غذایی و چادر -۱۰ بهمن

حمله وحوش خامنهای به زلزله زدگان و مجروح شدن یک هموطن 

-حمله وحوش خامنه‌ای به زلزله‌زدگان و مجروح شدن یک هموطن

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f3cd45c-5c82-4314-81fe-f2cb6b11453a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات