728 x 90

بنیادگرایی اسلامی,دخالتهای ایران,مذاكرات هسته اي,

هشدار سناتور لیندزی گراهام: توافق اتمی با رژیم ایران ممکن است ۱۱سپتامبر دیگری بیافریند

-

سناتور لیندزی گراهام کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا
سناتور لیندزی گراهام کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا
سناتور لیندزی گراهام کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا در جلسه سنای آمریکا 19شهریور 94 هشدار داد توافق اتمی با رژیم ایران ممکن است 11سپتامبر دیگری بیافریند.
وی گفت:
در حملات 11سپتامبر 2001 سه هزار کشته داشتیم. اگر اجازه بدهید این توافق پیش برود، ممکن است بزرگترین رژیم افراطی در جهان، مرگبارترین تسلیحات را داشته باشد. آنها این تکنولوژی ر ا با تروریستها شریک خواهند شد. آن وقت تروریستها مثل حملات یازده سپتامبر این‌جا خواهند آمد.
سناتور لیندزی گراهام هشدار داد پولی که از توافق اتمی عاید رژیم ایران می‌شود، صرف فرستادن انسان به فضا نمی‌شود، صرف تروریسم و سرکوب توسط افراطی‌ترین رژیم کره زمین می‌شود. رژیمی خودکامه، رژیمی که در خیابانها مطالبات دموکراتیک را سرکوب می‌کند.
سناتور لیندزی گراهام ضمن تأکید بر تغییر ناپذیر بودن رژیم آخوندی گفت:
بزرگترین لحظه تغییر در ایران در سال 2009 پیش آمد. وقتی جوانان و زنان ایران به خیابان ریختند و خواستار انتخابات آزاد شدند. انتخاباتی که دزدیده شد. پاسخ آخوندها به مردم شکنجه بود. آنها جوانان را به زندان افکندند. شما دارید به چنین رژیمی صد میلیارد دلار می‌دهید. رژیمی که در دوره مذاکرات هم 4پایتخت عرب را اشغال کرده است. رژیمی که از حوثیهای یمن حمایت کرده که یک دولت قانونی را سرنگون کردند. در دوران مذاکره مقامهای رژیم ایران هر کاری کردند جز میانه‌روی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0bec38d8-c8c8-4198-afdd-6680f296e81e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات