728 x 90

اعدام دسته جمعي,تشدید سرکوب ,

ایران: فراخوان برای نجات ۱۳ زندانی در آستانه اعدام

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
مقاومت ایران برای نجات 13 زندانی که در زندانهای قزل‌حصار کرج و بندرعباس برای اجرای مجازات مرگ به سلولهای انفرادی منتقل شده‌اند، فراخوان می‌دهد و از ارگانهای بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر می‌خواهد به اقدام فوری برای توقف این اعدامهای جنایتکارانه مبادرت کنند.
روز یکشنبه 15شهریور 11 زندانی محکوم به اعدام در قزلحصار و دو زندانی محکوم به اعدام در بندرعباس برای اجرای حکم به سلولهای انفرادی منتقل شدند.
روز پیش از آن یک زندانی 45ساله که پدر 6 فرزند است در زندان مرکزی زابل اعدام شد.
از سوی دیگر گارد ضدشورش زندان مرکزی کرج برای دومین بار طی هفته‌های اخیر، در یورشی وحشیانه به زندانیان، وسایل آنها را تخریب و یا به غارت بردند. رژیم آخوندی علاوه بر اعمال انواع شکنجه‌ها و فشارها و تحمیل شرایط طاقت‌فرسا بر زندانیان، به‌طور مستمر به آنان حمله کرده و مورد ضرب و شتم و تحقیر قرار می‌دهد. حمله‌های مکرر به بندهای 7 و 8 اوین و بند 3 و سالن 12 بند چهار گوهردشت که به‌تازگی صورت گرفته، در این شمار هستند.
فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران، که مردم بر آن نام «پدرخوانده داعش» نهاده‌اند، تنها راه مقابله با انواع بحرانهای داخلی و بین‌المللی که بعد از توافق اتمی، شدت بیشتری یافته را در تشدید سرکوب و افزایش اعدام یافته است.


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
16شهریور 1394 (7سپتامبر 2015)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8136cd62-087e-4f9f-acaa-1df7a347ffaa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات