728 x 90

دخالتهای ایران,

مقصر مرگ تکان‌دهنده کودک سه ساله سوری کیست؟

-

تحویل پیکر آیلان کردی کودک سه ساله سوری به همراه برادر 5ساله‌اش به خانوادهاش
تحویل پیکر آیلان کردی کودک سه ساله سوری به همراه برادر 5ساله‌اش به خانوادهاش
رسانه‌های رژیم آخوندی در یک تلاش دجالگرانه و مذبوحانه سعی دارند برای فرار از جنایتهای نظام آخوندی در حمایت از جلاد سوریه در کشتار مردم این کشور، تقصیر جان باختن آیلان کردی کودک 3 سه ساله سوری همراه با مادر و برادر 5ساله‌اش در دریا را که از جهنم سوریه گریخته بودند، به گردن کشورهای مختلف بیندازند انگار نه انگار که رژیم سرکوبگری در سوریه هست که با بشکه‌های انفجاری جای سالمی برای مردم باقی نگذاشته و رژیم ولایت ‌فقیه است که با تمام امکانات از این دیکتاتور و جنایتهایش دفاع می‌کند.
تلویزیون حکومتی جام جم 14شهریور 94 با بیانی دجالگرانه با اشاره به ماجرای پیدا شدن جسد کودک در ساحل دریا، و با اشاره به عکس کودک، اشک تمساح ریخت که خانواده این کودک قصد پناهنده شدن به کانادا را داشته‌اند و کانادا تقاضای آنها را ردکرده است...
روزنامه حکومتی اعتماد 14شهریور 94 نیز تیتر زده است: ”جهان در شوک خواب ابدی کودک سوری: صدایت را دنیا شنید“.
روزنامه شرق وابسته به باند رفسنجانی- روحانی 15شهریور 94 بدون این‌که مشخص کند جنگ‌افروز سیاه دل که باعث حادثه مرگ غمناک آیدان کردی شده است کیست؟ با روضه‌خوانی به سبک آخوندها نوشته است: ”دو، سه روز پیش، جامعه جهانی به ‌تصادف شاهد یکی از تلخ‌کامی‌های دردناک روزگار عسرت انسان و انسانیت بود و در آن، جنازه کودک سه‌ساله‌ای که کفش‌هایی مشکی برپا و لباسی به رنگ قرمز بر تن داشت، در ساحل دریای شوم و شور مدیترانه امروز پیدا شد. این شاید نشانه‌ای نمادین از سیاه ‌دلی جنگ‌افروزان و سرخ‌گونگی خون مظلومان بود“.
کیهان ولی‌فقیه نیز با بافتن آسمان و ریسمان به‌هم غیر از رژیم خونخوار اسد و رژیم ولایت‌فقیه که از این رژیم جانی حمایت می‌کند، عالم و آدم را مقصر حادثه شناخته و به سبک آخوندها درس حقوق‌بشر به دنیا داده است: ”آیلان؛ نام کودکی است که مثل بسیاری از کودکان مظلوم جهان امروز قربانی توحش و قساوتی است که سردمداران مستکبرغربی با پول عربی و خط عبری برای آنان ترسیم کرده‌اند.. گرگ می‌درد و شغال می‌دزدد. لاشخور مترصد غفلت است و کفتار در نوبت و روباه در فکر حیلت. و در این میان دبیرکل سازمان ملل نه می‌بیند و نه می‌تواند ببیند، سازمانهای حقوق‌بشر، دیده‌بان حقوق‌بشر، فعالان حقوق‌بشر، جایزه صلح نوبل گرفتگان حقوق‌بشر و... تنها بار و درد گرانی هستند بر گرده بشر. نه به درد می‌خورند و نه به کار می‌آیند“.
در حالی که دنیا رژیم بشار اسد را مقصر این حادثه دردناک می‌داند و آن را محکوم می‌کند، آخوندها و رسانه‌های وابسته به آنها بدون هیچ شرم وحیایی برای دربردن مقصر اصلی این حادثه یعنی رژیم اسد و حامی اصلی او یعنی رژیم آخوندی، به هر رطب ویابسی متوسل می‌شوند،.
مردم آواره سوریه و پناهندگان این کشور و از جمله آیلان و خانواده‌اش، از ترس فرود آمدن بشکه‌های انفجاری بر سرشان، دسته‌دسته این کشور را ترک می‌کنند تا در یک مأمن امن پناه بگیرند.
آیلان قربانی قساوت رژیم اسد و حاکمیت آخوندی است که برای حفظ عمق استراتژیک خود در سوریه به هر جنایتی دست می‌زند.
البته این تنها آیلان و مردم سوریه نیستند که قیمت دخالتهای جنایتکارانه رژیم آخوندی را می‌دهند، فریاد مردم سایر کشورهای منطقه از جمله عراق و یمن و... مبنی بر اخراج رژیم ولایت‌فقیه از کشورشان، به‌روشنی آدرس درست عاملان اصلی جنایتهای تکان‌دهنده‌ای از نوع مرگ جانسوز کودک سوری را می‌دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/419e6b5c-0392-49c0-8cd9-1ef0d191a543"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات