728 x 90

اخبار يمن,

پیشروی نیروهای مقاومت مردمی یمن برای آزادسازی صنعا

-

نیروی مقاومت مردمی یمن و ارتش یمن
نیروی مقاومت مردمی یمن و ارتش یمن
عبد ربه منصور هادی رئیس‌جمهور یمن اعلام کرد در زمان مناسب ساعت سین عملیات آزادسازی استانهای مأرب و جوف اعلام خواهد شد و بعد از آن حرکت به سمت صنعا شروع خواهد شد.
به گزارش تلویزیون العربیه نیروهای مقاومت مردمی و ائتلاف عربی در یک عملیات تاکتیکی مواضع شبه‌نظامیان حوثی در استان مأرب را هدف قرار داده است. در این استان رزمندگان مقاومت مردمی در چندین جبهه درگیرند.
عملیات نظامی رزمندگان مقاومت مردمی گسترده‌تر شده است، آنها با مشارکت نیروهای ائتلاف در مناطق مختلف استان مأرب قصد پاکسازی آن را دارند.
منابع محلی گفتند در جریان درگیریهای سنگین میان نیروهای مقاومت و شبه‌نظامیان حوثی در منطقه جفینه در غرب مأرب 29شبه‌نظامی کشته شدند و انبارهای سلاح و خودروها و تجهیزات نظامی آنها منهدم شد.
تعز نیز شاهد درگیریهای سنگینی در مناطق غربی بود. در این منطقه شبه‌نظامیان حوثی و عوامل علی عبدالله صالح با استفاده از تانک و توپخانه سنگین مناطق مسکونی را گلوله‌باران کردند که در نتیجه آن تعدادی از غیرنظامیان قربانی شدند.
به‌زودی ساعت سین عملیات آزادسازی استانهای مأرب و جوف اعلام خواهد شد و بعد از آن مقاومت مردمی به سمت صنعا حرکت خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e7661c1-623b-4a7d-a949-bfd4d12a5267"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات