728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمعات اعتراضی اهالی مهردشت اصفهان و کارگران مس سرچشمه در شهر بابک

-

مس سرچشمه کرمان
مس سرچشمه کرمان
اصفهان - مهردشت - 9شهریور 94- جمعی از مردم به جان آمده مهردشت با بستن جاده مواصلاتی علویجه خشم خود را از تلفات بالای این جاده به کارگزاران رژیم ابراز کردند.
از سوی دیگر با وقوع حادثه تلخی در روزهای گذشته که منجر به جان باختن سه تن از اعضای یک خانواده چهار نفره شد، جمعی از خانواده‌های مجروحان و جان‌باختگان در این جاده دست به تجمع اعتراضی زدند. در این تجمع که به‌صورت یک زنجیره انسانی در دو سوی جاده برگزار شد، خانواده‌ها با در دست داشتن تصاویر بستگان جانباخته خود حضور یافتند و عده‌یی دیگر از اهالی شهر علویجه که به نشانه همدردی لباس مشکی پوشیده بودند، ایشان را همراهی کردند.

شهر بابک - تجمع اعتراضی کارگران اخراجی شرکت ملی مس سرچشمه در مقابل مجتمع شرکت ملی مس سرچشمه ادامه دارد
به گزارش رسیده کارگران اخراجی شرکت ملی مس سرچشمه شهر بابک روز دوشنبه 10شهریور در اعتراض به اخراج کارگران بومی این شرکت و نیز دستگیری کارگران معترض توسط نیروهای امنیتی رژیم؛ دست به تجمع اعتراضی زدند.
کارگری در این تجمع گفت: ما کارگران بومی بعد از سالها اعتراض بدون امتحان ورودی وارد شرکت شده بودیم و مشغول به‌کار بودیم ولی چون به دزدیهای مدیریت کارخانه و حقوق و مزایای تعویقی اعتراض کردیم؛ کارفرما ما را اخراج کرده است.
به گزارش دریافتی تجمع این کارگران اخراجی روز 4شنبه 11شهریور نیز ادامه دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3bf6e768-9c84-432d-88b8-a8307e75ffab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات