728 x 90

اخبار اعتراضي,

۸رشته اعتصاب و اعتراض اقشار مختلف در تهران، کرج، اصفهان، نی ریز و تبریز

-

 -
-
8رشته اعتصاب و اعتراض در 5شهر تهران، کرج، اصفهان، نی ریز و تبریز
دو رشته از این اعتصابها در سنگبریهای فارس و اصفهان ادامه دارد:
 
 نی‌ریز فارس - اعتصاب 240 کارگاه سنگ بری در نی‌ریز و دیگر شهرهای استان فارس
تعداد 240 کارگاه سنگبری در شهر نی‌ریز و سایر شهرهای استان فارس به‌علت سنگینی مالیات مشخص شده از طرف ایادی رژیم، از 16مرداد 94 در اعتصاب به‌سر می‌برند.
یک جلسه بین نمایندگان سنگبریها و مسئولان مالیاتی برگزار شد ولی به هیچ نتیجه مشخصی نرسیدند و سنگبریها به اعتصاب خود ادامه می‌دهند.
لازم به ذکر است که میزان مالیات مشخص شده برای هر کارگاه حدود 80 میلیون تومان مقرر شده است هر کارگاه تعداد 20 الی 30 کارگر دارند که همه بیکار شده و هیچ درآمد دیگری ندارند.

اصفهان- ادامه اعتصاب سنگبریها
طبق خبر دریافتی روز سه‌شنبه 10شهریور94 اعتصاب گسترده سنگبریهای اصفهان ادامه دارد.

سه رشته حرکت اعتراضی در شهر کرج جریان داشت:
کرج- تجمع اعتراضی گروهی از خانواده‌ها در مقابل ارگان سرکوب امنیت اخلاقی
صبح روز سه‌شنبه 10شهریور 94 تعدادی از خانواده‌های دختران و پسران جوانی که ایادی رژیم در ارگان سرکوب پلیس امنیت اخلاقی استان البرز، مدارک شخصی آنها را ضبط کرده و خواهان معرفی خودشان به این ارگان سرکوب هستند، در مقابل این ارگان در کرج تجمع اعتراضی کرده و خواهان گرفتن مدارک شخصی فرزندانشان شدند.
 


کرج- مغازه‌داران مجتمع پارسیان
در کرج نسبت به قطع برق مجتمع تجاری خود دست به تجمع اعتراضی زدند. قطع برق این مجتمع به بهانهٴ پرداخت نشدن پول برق برای اخاذی بیشتر از مغازه‌داران انجام شده بود.

کرج- اعتصاب تاکسی داران گلشهر به‌خاطر اجحافهای حکومتی
صبح روز سه‌شنبه 10شهریور 1394، تاکسی داران فاز دو گلشهر کرج به‌خاطر اجحافهای دولت و سازمان تاکسی رانی از ابتدای صبح از ساعت 8، در ایستگاههای خدمات رسانی حاضر نشدند و دست به اعتصاب زدند.
 
 
تهران- اعتصاب در پاساژ رضا در بازار تهران
صبح روز سه‌شنبه 10شهریور 1394ساعت ۹:۳۰، مغازه‌داران پاساژ رضا واقع در بازار 15خرداد تهران، در اعتراض به افزایش 10 درصدی عوارض نوسازی برای کسبه این پاساژ توسط شهرداری اعمال شده بود، دست به اعتصاب زدند.

تبریز- اعتراض والدین دانش‌آموزان تبریزی به هزینه‌های کمرشکن مدارس
روز دوشنبه 9شهریورماه 94 دریافت هزینه‌های کمرشکن از والدین کودکان دبستانی در تبریز به نام کمک به مدرسه موجب اعتراض والدین شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26c75fcc-6cb7-40aa-88c4-ce6c961128c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات