728 x 90

اخبار سوريه,

انتشار یک توئیت از یک پناهجوی سوری موجی از حمایت جهانی به‌دنبال آورد

-

--
--
7شهریور 1394 - عکس‌های دلخراش یک پدر آواره و دردمند از ساکنان اردوگاه فلسطینی یرموک در حومه دمشق که بر اثر جنایتهای ارتش بشار اسد به لبنان مهاجرت نموده، توسط یک طراح وب ساکن اسلو نروژ به نام گیسور سیمونارسون سه‌شنبه گذشته در حساب توئیتری‌اش گذاشته شد در فاصله چند ساعت بیش از یک میلیون نفر حمایت کننده پیدا کرد.
گیسور سیمونارسون که یک حساب توییتری را با هشتگ ”خودکار بخرید“ برای اعطای پول از سوی افراد خیر باز کرد توانست در روز نخست ۱۰۴ هزار و ۱۲۵ دلار مبلغ گردآوری کند.

عکس که نشان می‌دهد این پدر جوان خود پیراهنی ژنده به تن دارد؛ عرق می‌ریزد و با آرامش اشک می‌ریزد؛ دختر کوچکش در گرمای تابستان لبنان بر شانه او از خستگی و گرسنگی در خواب است با حسرت خواهان خرید خودکار از طرف راننده‌ها و سرنشینان می‌باشد.
یادآوری می‌شود حدود دو و نیم میلیون نفر از چهار میلیون نفر پناهنده سوریه که امکان رفتن به کشورهای اروپایی را نداشته‌اند، در منطقه خاورمیانه به اردن، لبنان و ترکیه پناه برده‌اند و از این میان دست‌کم یک میلیون و یکصدهزار آواره سوری به لبنان پناه برده‌اند. پناهندگان سوری از سوی نیروهای حزب‌الشیطان لبنان که از طرف رژیم ایران به‌صورت مستقیم حمایت مالی و نظامی شود و متحد اصلی بشار اسد می‌باشند نیز تحت فشار و آزار قرار دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7bfd67c9-5d6d-46b9-9bf8-6f5784927a8b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات