728 x 90

دخالتهای ایران,روابط ایران انگلیس,

دیلی‌تلگراف: نزدیکی به آخوندها یک سیاست مهلک و فاجعه‌بار است

-

ظریف - فیلیپ هاموند
ظریف - فیلیپ هاموند
روزنامه دیلی‌تلگراف روز یکشنبه 1شهریور 94 در مقاله‌یی در مورد سفر فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلستان به تهران نوشت: روابط نزدیک با رژیم ایران آسیبهای طولانی مدتی بر روابط تاریخی ما با کشورهای خاورمیانه خواهد گذاشت خصوصاً کشورهای شورای همکاری خلیج فارس که در حال حاضر درگیر جنگ شدیدی در یمن علیه نیروهای حوثی مورد پشتیبان رژیم ایران هستند. در صورتی‌که لندن به‌خاطر نزدیکی به رژیم ایران از این متحدان تاریخی انگلستان دوری گزیند در این حالت ما در جهت یک سیاست خارجی مهلک با ابعاد فاجعه‌بار قرار داریم. شکی نباید داشت تا زمانیکه آخوندها در قدرت هستند رژیم ایران هرگز دوست مردم انگلستان نخواهد بود.
روزنامه دیلی‌تلگراف به‌دنبال بازگشایی سفارت انگلستان در تهران خواهان افزایش هشیاری در مورد تهدیدهای تروریستی و سپاه پاسداران رژیم گردید و نوشت همان‌گونه که القاعده و داعش به‌دنبال انجام اقدامات تروریستی در انگلستان هستند باید نسبت به‌عملیات تروریستی از جانب سپاه پاسداران و گروه حزب‌الله در انگلستان هشیار بود و تضمین لازم را برای برخورد مناسب با این تهدید در نظر داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1465ad4b-e790-47c7-ab46-0dd0feb183de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات