728 x 90

پرونده هسته ای ایران,روابط ایران آمریکا,

سناتور جان هاون عضو سنای آمریکا: با توافق اتمی مخالف هستم و رأی منفی خواهم داد

-

فرماندار سابق ایالت داکوتای شمالی، سناتور جمهوریخواه جان هاون
فرماندار سابق ایالت داکوتای شمالی، سناتور جمهوریخواه جان هاون
فرماندار سابق ایالت داکوتای شمالی، سناتور جمهوریخواه جان هاون گفت: با توافق اتمی دولت اوباما با رژیم ایران مخالف هستم و در رأی‌گیری ماه سپتامبر به آن رأی منفی خواهم داد.
او در مصاحبه با نشریه ”گرند فورکس هرالد“ گفت: معتقدم که بهترین امکان برای ما در جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به تسلیحات اتمی اعمال تحریمهای قوی می‌باشد تا این رژیم مجبور به دست کشیدن از برنامه اتمی خود گشته و بازرسیها را در هر مکان و هر زمان بپذیرد.
سناتور جان هاون گفت که تصمیم خود را بعد از بررسی توافق اتمی و شرکت در نشستهای توجیهی برای اعضا کنگره اتخاذ کرده است. او گفت: به‌نظر من مجلس نمایندگان و مجلس سنا هر دو با این توافق مخالفت خواهند کرد.
او با تأکید بر نقش رژیم ایران در دامن زدن به اقدامات تروریستی در منطقه خاورمیانه گفت: تحریمها کار را برای رژیم ایران در حمایت از تروریسم سختتر می‌کند.
سناتور هاون گفت: دولت اوباما باید به‌طور کامل تحریمها را علیه رژیم ایران اعمال کند.
او این نظریه که مخالفت با توافق اتمی احتمال جنگ را افزایش خواهد داد را رد کرد و گفت: این درست نیست گزینه دیگر، نگه‌داشتن تحریمها و تقویت و تشدید هر چه بیشتر آنها می‌باشد….
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20fb5deb-e268-4eb7-9c5b-52168eb5dabb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات