728 x 90

اخبار اعتراضي,

تهران - ناشران در تجمع اعتراضی علیه مالیات با مزدوران سرکوبگر درگیر شدند

-

 سازمان مالیاتی کشور
سازمان مالیاتی کشور
صبح روز دوشنبه 12مرداد 1394 ساعت 9، هنگامی که جمعی از ناشران فعال در کشور، در مقابل سازمان امور مالیاتی کشور واقع در غرب تهران، در رابطه اخاذی و مالیاتهای سنگین تجمع اعتراضی داشتند با ممانعت مأموران امنیتی سازمان مواجهه شدند، ناشران در مقابل تهدیدهای مزدوران برای متفرق شدن مقاومت کرده و با آنان درگیر شدند. مزدوران بنا‌ به دستور با خشونت هر چه تمامتر و با وارد کردن نیرو، به ناشران تهاجم کرده و به ضرب و شتم آنان پرداختند.
این سرکوبگری در وحشت از گسترش دامنهٴ اعتراض به سایر اصناف بود که این روزها همه یا تجمع اعتراضی کرده‌اند یا با اقدام به تعطیلی محل کسب خود اعتراضشان را به سیاستهای چپاولگرانهٴ رژیم که ابراز کرده‌اند.

طبق قانون، ناشران که فعالان فرهنگی در جامعه هستند، تحت نظر وزارت ارشاد معاف از مالیات خواهند بود. اما دولت حسن روحانی که سخنگویش روز 11مرداد رسماً اعلام کرد نیمی از بودجه سال 94 رژیم محقق نشده است می‌خواهد با افزودن فشار مالیاتی بر اقشار مختلف مسألهٴ خودش را به هرقیمتی حل کند. که این امر موجب خشم تمامی اقشار جامعه در سراسر کشور شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6c4b255-73e3-4d59-a05b-e5bcf093ba9c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات