728 x 90

اخبار اعتراضي,تشدید سرکوب ,

تهران - تهدید پرستاران و تعلیق ۴ پرستار

-

 تجمع پرستاران بیمارستان امیر علم تهران 30تیر 94 - آرشیو
تجمع پرستاران بیمارستان امیر علم تهران 30تیر 94 - آرشیو
مقامات وزارت بهداشت دولت حسن روحانی، 4 پرستار بیمارستان امیر اعلم تهران را از کار معلق کردند، دو تن از آنان از منتخبین جامعه پرستاری در هیأت مدیره نظام پرستاری بودند.
 
این اقدام وحشت‌آلود و تدافعی رژیم به‌منظور ایجاد ارعاب در جامعه پرستاران ایران است که در شهرهای مختلف به‌پاخاسته و هر روز از شهری و بیمارستانی صدای اعتراض خود را بلند می‌کنند.
به گفته پرستاران به‌پاخاسته بیمارستان امیر اعلم مقامات رژیم ظاهراً پروژه ترساندن پرستاران را به‌خصوص از بعد از تظاهرات آنان در روز 31تیرماه 94 در این بیمارستان به آزمایش گذاشته‌اند، چرا که علاوه بر تعلیق خدمت بدون دلیل 4تن از پرستاران، ایادی حکومتی با کمک عناصر وزارت بدنام اطلاعات پرستاران معترض را به‌صورت فردی احضار کرده و از آنها خواسته‌اند برگه‌های فرمایشی مبنی بر شرکت نکردن در هر نوع تجمع اعتراضی را امضاء کنند.
 
در واکنش به این اقدامات سرکوبگرانه جامعه پرستاری در اطلاعیه‌ای که صادر کردند، خطاب به مدیریت پرستاری دانشگاه تهران از جمله نوشتند: ... با رفتارهای ناپسند و خارج از عرف خود منجر به صف کشی مدیریت پرستاری در مقابل جامعه پرستاری نشوید چون قطعاً مورد خشم و غضب این قشر خدوم و زحمتکش تیم درمان قرار خواهید گرفت.

یادآوری می‌شود یک زن کارگزار دولت حسن روحانی به اسم خورشید وسکویی حکم داده است که از پرستاران معترض باید تعهد کتبی مبنی بر شرکت نکردن در حرکات اعتراضی بگیرند.
 
نامه جامعه پرستاران خطاب به این کارگزار حکومتی است که با عنوان مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران (رئیس اداره پرستاری) خط سرکوب و چپاول پرستاران را در دولت روحانی تسهیل می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/906b56a5-2970-47af-ad25-21ea5bae40d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات