728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتصاب و اعتراض پرستاران و کادرهای درمانی در تهران، سلماس و بجنورد

-

 -
-
در ادامه تجمعات اعتراضی پرستاران در شهرهای مختلف میهن، روز سه‌شنبه 6مرداد94 در تهران پرستاران بیمارستان رسالت واقع در بزرگراه رسالت - خیابان ابوذر غفاری، اعتصاب کردند. این پرستاران که طبق گفته شاهد عینی، در پی اعلام حضور بازرس سازمان در این بیمارستان، از قبل برای اعتصاب برنامه‌ریزی کرده بودند، از ساعت 10 و با حضور این بازرس، در حیاط و مقابل در ورودی تجمع کردند...
 

 

 

 

گفتنی است که اعتصاب این پرستاران تا زمان خروج این بازرس از این بیمارستان، ادامه داشت و طبق گفته شاهد عینی، پرستاران دیگری اعم از بازنشسته، پرستار شیفتهای دیگر نیز با هماهنگی همکاران خود در این بیمارستان، برای اعتصاب به این بیمارستان آمده بودند. این اعتصاب در اعتراض به تبعیض و پایین بودن حقوقها و پرداخت نشدن مطالبات بر حق پرستاران صورت گرفت.
 
همچنین در تهران روز سه‌شنبه 6مرداد 94 پرستاران بیمارستان موسوم به هاشمی‌نژاد واقع در حوالی میدان ونک و خیابان ولیعصر تهران، دست به اعتصاب زدند طبق گفته شاهد عینی، این پرستاران از ساعت 9 در خارج از ساختمان این بیمارستان و ورودی ساختمان، تجمع کردند.

 

 
و در روز دوشنبه 5مرداد 94 در سلماس پرستاران بیمارستان خاتم الانبیاء در اعتراض به عدم اجرای طرح عملکرد در محوطه این بیمارستان برابر درب اورژانس تجمع کردند.
 
 
 
در بجنورد روز دوشنبه 5مرداد ماه 94 کارکنان مرکز انتقال خون استان خراسان شمالی در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق عقب‌افتاده برای ساعتهایی دست از کار کشیدند و در برابر دفتر مدیریت سازمان مرکز انتقال خون این استان در بجنورد تجمع کردند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d703602-1889-4efa-9572-bce12129dc74"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات