728 x 90

اعتراض بازاریان,اخبار اعتراضي,

اعتصاب و تظاهرات مغازه‌داران در تهران و کرمانشاه

-

 -
-
اصناف مختلف علیه سیاستهای چپاولگرانهٴ رژیم هر روز در گوشه‌یی از ایران به اعتراض برمی‌خیزند، روزهای جمعه و شنبه دوم و سوم مرداد 94 صدای اعتراض اصناف در کرمانشاه و تهران علیه رژیم بلند بود.

در کرمانشاه روز شنبه 3مرداد 94 گروهی از مغازه‌داران که عمدتاً صاحبان سوپرمارکت بودند، به‌دلیل ایجاد مزاحمتهای هر روزه، بر سر قیمت اقلام توسط مزدوران رژیم در اداره تعزیزات، در مقابل ارگان سرکوب موسوم به اداره تعزیرات رژیم درکرمانشاه تجمع اعتراضی کردند.
معازه‌داران عنوان می‌کردند که قیمتهای مشخص شده توسط این ارگان با قیمتهای مشخص شده از طرف اتحادیه صنف همخوانی ندارد و مزدوران رژیم در اداره تعزیرات می‌خواهند به بهانه جریمه، از مغازه‌داران رشوه بگیرند و اخاذی کنند، نیروهای سرکوبگر در وحشت از فراگیر شدن دامنهٴ اعتراض به سرعت تلاش کردند که این تجمع را به هم بزنند.

در تهران به‌دنبال اعلام اعتصاب و بستن مغازه‌های صرافی در محدود میدان فردوسی، منوچهری و چهار راه استانبول، برخی دیگر از صرافیهای تهران در پاساژ آرمان روز جمعه 2مرداد در اعتراض به نوسانات قیمت طلا و ارز اعلام اعتصاب کرده و مغازه‌های خود را تعطیل کردند.
 
 
شایان ذکر است که این نوسانات همسو با سیاستهای چپاولگرانهٴ بانک مرکزی از طرف دولت حسن روحانی اعمال می‌شود، و هدف آز آن ایجاد درآمد برای دولتی است که خزانهٴ خالی خود را می‌خواهد زیر فشار اخاذیهای مالیات و بازی با نرخ ارز کتمان کند.
 
 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02cfc34f-659c-41f1-a31b-12b74f8cfb36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات