728 x 90

بنیادگرایی اسلامی,

قانونی کردن اعطای تابعیت به مزدوران برون مرزی رژیم

-

مرکز پژوهش‌های مجلس رژیم با انتشار متنی با عنوان ”«اظهارنظر کارشناسی درباره طرح اصلاح ماده ٩٨٠ قانون مدنی جهت تسهیل اعطای تابعیت به رزمندگان، ایثارگران و نخبگان غیرایرانی»، در حال زمینه‌سازی برای دادن تابعیت ایرانی به مزدوران برون مرزی رژیم است.
بنا بر نوشته روزنامه اعتماد 1مرداد94، در فروردین‌ماه94 نیز در کمیسیون امنیت مجلس رژیم چنین بحثی مطرح شده بود.
واضح است که طرح چنین اقدام ضد ‌ملی در مجلس رژیم، در راستای نیاز سپاه و تلاش آن برای پیشبرد اهداف تروریستی و بنیادگرایی رژیم خصوصاً پس از شکست‌های مفتضحانه نیروها و ایادی برون مرزی رژیم در سوریه و یمن است.
بنا بر نوشته اعتماد: ”این طرح درصدد تسهیل اعطای تابعیت به رزمندگان و مجاهدان غیرایرانی است که در مسیر نبرد حق علیه باطل شرکت نموده یا نخبگانی که درصدد خدمت به جمهوری اسلامی هستند».
بر اساس این گزارش دسته‌بندی مزدوران برون مرزی رژیم که طبق این طرح قرار است به تابعیت رژیم در آیند به شرح زیراست:
-‌رزمندگان و مجاهدین غیرایرانی
-‌خانواده شهدای غیرایرانی
-‌جانبازان غیرایرانی
-‌همکاران ویژه با نهادهای انقلابی
-‌نخبگان غیرایرانی
واضح است که منظور از همکاران ویژه و نخبگان غیرایرانی، افراد و عناصری هستند که در کشورهای مختلف و در زمینه‌های مختلف به کسب اطلاعات و جاسوسی مشغول هستند، و اطلاعاتشان را در مورد اهداف و سوژه‌های اطلاعاتی و تروریستی، در اختیار سپاه و وزارت اطلاعات آخوندها قرار می‌دهند.
روزنامه اعتماد در ادامه مطلب می‌نویسد: ”مرکز پژوهش‌ها برای هر یک از این پنج گروه هدف شرایطی را قرار داده است تا دایره پذیرش اتباع تازه با معیارهای سختگیرانه‌ای ترسیم شود. پس از درخواست کتبی متقاضیان به کسب تابعیت ایرانی دومین نکته مهم «بررسی درخواست آنان توسط سپاه پاسداران» است که در مورد چهار گروه اول الزامی در نظر گرفته شده است. در مورد گروه رزمندگان این تأیید از این جهت ضرورت دارد که «مشخص باشد که فرد متقاضی در مسیر اهداف جمهوری اسلامی تلاش نموده و تحت‌امر سپاه بوده است نه این‌که
به‌صورت شخصی و بدون اذن، مجاهدت یا تلاشی را انجام داده باشد».
بررسی شرایط تابعیت مزدوران رژیم توسط سپاه در نظام ولایت، به‌روشنی پرده از ماهیت مزدوری این افراد و تروریستی بودن این طرح برمی‌دارد.
ضمناً ورود سپاه پاسداران در تأیید صلاحیت مزدوران برون مرزی رژیم، امنیتی و اطلاعاتی بودن این طرح را مشخص می‌کند.
اعطای تابعیت به مزدوران برون مرزی توسط سپاه ضدخلقی، در شرایطی است که هم‌اکنون کودکان بسیاری هستند که صرفاً به‌خاطر این‌که یکی از والدین آنها ایرانی نیست، از تابعیت ایرانی محروم هستند و بدون شناسنامه و برگه شناسی معتبر زندگی می‌کنند، و حتی حق آموزش نیز از آنان سلب شده است.
واقعیت این است که تروریسم و صدور ارتجاع جزء لاینفک و پایه‌یی موجودیت رژیم آخوندی است. لذا وقتی نوبت به مزدوران رژیم می‌رسد رژیم با دست باز مزدوران برون مرزی را به تابعیت ایران درمی‌آورد.
البته پیش از این‌که رژیم آخوندی بخواهد از طریق به‌اصطلاح رسمی و قانونی مزدوران برون مرزی خود را به تابعیت درآورد، به پاس خدمات شایانشان در صدور تروریسم و ارتجاع و جنگ‌افروزی رژیم در منطقه، به آنها از سالیان خیلی دور حقوق و مزایایی بیش از اتباع ایران می‌داده است.

شورای ملی مقاومت ایران روز جمعه 6بهمن 1385طی سه کنفرانس مطبوعاتی همزمان در پاریس، لندن و برلین، سند به کلی سری سپاه پاسداران شامل اسامی و مشخصات 32هزار حقوق بگیران رژیم آخوندی در عراق و اطلاعات تکان‌دهنده‌یی در مورد شبکه نیروی قدس سپاه پاسداران برای ارسال سلاح و مهمات به عراق را افشا کرد.
در این کنفرانسها، همچنین جزئیات مربوط به نمودارها و چارت‌های سازماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران حکومت آخوندی و شبکه‌های وابسته به آن در عراق، مسیرهای تردد پاسداران و مزدوران و تروریستهای صادراتی رژیم آخوندی و نیز معابر ورود سلاح و مهمات به عراق، به خبرنگاران ارائه گردید.

در سند افشا‌ شده توسط مقاومت ایران اسم عراقی و در عین‌حال اسم ایرانی تمامی آن افراد قید شده بود و در سازماندهی سپاه پاسداران جزو پرسنل رسمی سپاه تروریستی قدس محسوب می‌شدند.
استخدام و به تابعیت درآوردن عناصر برون مرزی رژیم با حقوق و مزایای گزاف، در حالی است که هم‌اکنون اکثر مردم ایران زیر خط فقر زندگی می‌کنند و روزی نیست که خروش و اعتراض اقشار مختلف مردم محروم ایران نظیر کارگران، پرستاران معلمان و.. برای احقاق حقوق برحق خود علیه این رژیم تروریستی و سرکوبگر برپا نباشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/47dabc07-a3d1-4ffb-b0ae-14726ecca528"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات