728 x 90

مذاكرات هسته اي,اختلافات سیاسی در ایران,

روزنامه حکومتی آفتاب یزد: منظور رسایی از چوپان دروغگو حسن روحانی بوده است!

-

آخوند روحانی - آخوند حمید رسایی
آخوند روحانی - آخوند حمید رسایی
روزنامه حکومتی آفتاب یزد در صفحه اول روز پنجشنبه 25تیر خود در مطلبی تحت عنوان پایان جولان افراطیون گوشه‌هایی از بالا گرفتن آتش تخاصمات باندی بعد از زهر خوران رژیم را به نمایش گذاشت و از جمله نوشت: حال افرادی مثل حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان، علیرضا زاکانی نماینده مجلس و اعضای جبهه پایداری چون مهدی کوچک زاده و حمید رسائی، چندان خوش به نظر نمی‌آید. واکنش‌های این افراد در سایر پیروزیهای ملی گذشته نیز ثابت نمود زبانشان به هیچ طریقی شیرین نخواهند شد چرا که روزنامه کیهان روز گذشته بخش عمده‌ای از صفحه یک خود را به تحلیل متن توافق‌نامه ژنو اختصاص داد و بر این باور بود که میان آنچه رئیس‌جمهوری آمریکا بعد از اعلام توافق نهایی اظهار داشته است با آنچه حسن روحانی بیان کرده است، اختلاف 180 درجه‌ای وجود دارد!
این روزنامه افزوده است: رسایی در این شبکه اجتماعی نوشته است: چوپان دروغگو دوباره به مردم دروغ گفت و مردم باور کردند اما بار سوم احتیاط کردند و باور نکردند... به این متن او می‌توان از دو نظر نگاه کرد شاید او چوپان دروغگو را نماد دولت آمریکا دانسته است و مردم را دولت ایران، ... یا این‌که همانند همیشه دولت یازدهم را با زشت‌ترین و توهین‌آمیزترین واژه‌ها آراسته است و منظورش از چوپان دروغگو حسن روحانی بوده است!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15c8a6fa-79c0-4c61-ad28-892d8cdc905c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات