728 x 90

دخالتهای ایران,روابط ایران آمریکا,روابط ایران و کش

اشتون کارتر: در صورت نیاز از گزینه نظامی علیه رژیم ایران استفاده می‌کنیم

-

اشتون کارتر
اشتون کارتر
اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا روز سه‌شنبه 23تیر 94 به متحدان آمریکا در خاورمیانه اطمینان داد در صورت ضرورت واشینگتن از ”گزینه نظامی” علیه رژیم ایران استفاده خواهد کرد.
وزیر دفاع آمریکا در بیانیه‌یی اعلام کرد: ما کماکان آماده و در وضعیتی هستیم که امنیت دوستان و متحدانمان در این منطقه را برای دفاع در برابر تجاوزات، تضمین دریانوردی در خلیج فارس و جلوگیری از دخالتهای شریرانه رژیم ایران تقویت نمائیم. او اضافه کرد: ما در صورت ضرورت اقدام به استفاده از نیروی نظامی‌ خواهیم کرد.
وزیر دفاع آمریکا اضافه کرد: ارتش ما - شامل دهها هزار نفر نیروهای آمریکا در خاورمیانه - با تمامی انرژی و جدیت ممکن در خلیج فارس حضور قوی دارند.
هیل نشریه کنگره آمریکا ضمن درج این اظهارات افزود: اظهارات اشتون کارتر بعد از این‌که دولت آمریکا اعلام کرد به یک توافق اتمی با رژیم ایران دست یافته، مطرح شده است.
کارتر گفت که او از توافق جامع و قابل راستی آزمایی برای جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به تسلیحات اتمی خوشحال است.
وي تاکيد کرد: در حالی‌که ما این توافق تاریخی را اعمال می‌کنیم بازدارندگی کماکان بخش عمده‌یی از امنیت ملی آمریکا محسوب می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27004aa1-6e1a-481d-bde7-ca3aa95bb446"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات