728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمعات اعتراضی مردمی در شهرهای تهران، بروجرد، پلدختر، اهواز و مشهد + عکس

-

 -
-
تجمعات اعتراضی اقشار مختلف مردم علیه سیاستهای چپاولگرانه و ناکارآمدیهای حکومتی در شهرهای مختلف در روز 20تیر 94 جریان داشت.

 

در اهواز امروز 20تیرماه بار دیگر پذیرفته شدگان آزمون استخدامی برای دومین بار در ماه جاری در مقابل استانداری دست به تجمع اعتراضی زدند و خواستار تعیین‌تکلیف خود شدند.

 

در بروجرد جمعی از طلا‌ فروشان در اعتراض به مالیاتهای کمرشکن دست به تجمع اعتراضی زدند و مغازه‌های خود را بستند. طلا‌فروشان گفتند به اعتصاب خود تا ابطال حکم لغو جواز کسب دو تن از همکارانشان ادامه می‌دهند. جواز کسب دو تن از طلا‌فروشان به‌خاطر پرداخت نکردن مالیاتهای تحمیلی و کمرشکن از طرف اداره دارایی لغو شده بود. کارگزاران حکومتی در وحشت از فراگیر شدن اعتصاب طلافروشان سراسیمه قول رسیدگی فوری دادند و از طلا فروشان خواستند به سرکار بازگردند.

 

ورودی بازار طلا و جواهر بروجرد

در همین روز شهر دیگر استان لرستان پلدختر شاهد تجمع اعتراضی دهها تن از مردم به جان آمده علیه اداره برق این شهرستان بود. تجمع‌کنندگان به حل نشدن مشکل افت ولتاژ برق شهر و خاموشیهای مداوم که 12سال است ادامه دارد اعتراض کردند.

 


تجمع مردم به جان آمده برابر فرمانداری

در تهران نیز تجمع خرده سهامداران بورس تهران در خیابان حافظ علیه تبعیض‌ها و رانت خواریهای سهامداران بزرگ برای چندمین برگزار شد.

 

تجمع سهامداران در برابر بورس تهران

در مشهد نیز امروز 20تیر جمع انبوهی از مالباختگان مؤسسه موسوم به میزان در برابر استانداری دست به تجمع اعتراضی زده و خواستار استرداد اموالشان شدند.

 

تجمع مال باختگان در برابر استانداری مشهد
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd0c51bb-3638-4880-be18-1db8abeff9c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات