728 x 90

درگیری با مزدوران,

درگیری دستفروشان بازار بزرگ تهران با ایادی رژیم

-

دستفروشان در بازار تهران
دستفروشان در بازار تهران
بعدازظهر روز چهارشنبه 17تیر، مزدوران سرکوبگر شهرداری بازار بزرگ تهران در خيابان ناصر خسرو که به قصد اخاذی و بالابردن فشار بر کسبه قصد برهم زدن بساط دستفروشان و مصادرهٴ اموال آنها را داشتند، با مقاومت دستفروشان به جان آمده روبه‌رو شده و به سختی گوشمالی شدند. در این میان ضربات کور مزدوران یکی از دستفروشان محروم را بیهوش کرد که مردم او را به بیمارستان رساندند، این امر موجب خشم مردم و مغازه‌داران حاضر در صحنه شد و آنها نیز گرد مزدوران حلقه زده و به اعتراض پرداختند. مزدوران در وحشت از بالا گرفتن دامنه درگیری، از بازار عقب‌نشینی کردند.

یادآوری می‌شود اقدامات سرکوبگرانه مزدوران شهرداری علیه دستفروشان بر اساس طرح چپاولگرانهٴ دولت حسن روحانی است که به‌منظور افزایش اخاذی مالیاتی، تحت عنوان طرح شناسنامه‌دار کردن دستفروشان می‌خواهد آنان را ناگزیر از ثبت‌نام و دریافت جواز کسب کند. اما دستفروشان که حداقلهای معیشت خانواده خود را نمی‌توانند کسب کنند تا به‌حال حاضر نشده‌اند به این طرح چپاولگرانه تمکین کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13b92c5a-d6a2-406d-a0a6-d0dfe2ed241e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات