728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

سخنرانی رولا الحروب – نماینده پارلمان اردن در کنفرانس اسلام دموکراتیک و بردبار علیه ارتجاع و بنیادگرایی - تیر۱۳۹۴

-

رولا الحروب –نماینده پارلمان اردن
رولا الحروب –نماینده پارلمان اردن
بسم الله الرحمن الرحیم در کنفرانس اسلام دموکراتیک و بردبار علیه ارتجاع و بنیادگرایی - تیر1394
خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی محترم، خانمها و آقایان عزیز
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته.
از سرزمین اتحاد و استقامت به نزد شما آمده‌ایم. برای این جمع محترم حامل پیام محبت و صلح و آزادی هستیم. سلام خدا و رحمت و برکاتش بر شما باد. کجاست پیام اسلام بردبار نسبت به آنچه که سازمانهای مذهبی فرقه‌گرا به‌نام ولایت‌فقیه حکم میرانند و حقوق و آزادیهای سیاسی شهروندان را نقض می‌کنند و زندانیان سیاسی را بدون محاکمه می‌کشند.
ما در کنار شورای ملی مقاومت ایران و در کنار خانم مریم رجوی ایستاده‌ایم که زیباترین نمونه‌های قربانی و فدا برای دفاع از حقوق مردم ایران از زن و مرد و کودک را خلق کرده است و به همراه میلیونها تن از مردمش برای ترویج ارزشهای آزادی و عدالت و مساوات و حکومت مردمی در ایران مبارزه می‌کند و با نظام سرکوب و انزوا و حذف مقابله می‌کند.
از دنیا می‌خواهیم با مردان و زنان قهرمان مقاومت در کمپ لیبرتی با انصاف رفتار کند و میهن عربی و اسلامی‌مان را از دریای خونریزی و نفرت نجات دهد و خلق فلسطین را از دست تنها اشغالگر باقیمانده در جهان آزاد سازد.
و در پایان می‌گوییم، خون و مال و شرف هر مسلمان بر مسلمان دیگر حرام است.
و الآن زمان آن است که متحد شویم. همه از عرب و مسلمان و از همه نقاط روی کره زمین برای مقابله با پروژه خطرناکشان که نه تنها برای انحصار قدرت بلکه برای نابودی بشریت تلاش می‌کنند.
خواهران و برادران، ما در مقابل این گروه‌های گمراه شده و گمراه کننده و تروریزم دولتی و گروهها و افراد قرار داریم. اتحاد ما قوت ماست و با آن آینده بهتر را می‌سازیم.
درود بر همه مجاهدین و مبارزین و شهدا که راههای آزادی را برای ما روشن کردند. و سلام بر شما و رحمت خدا و برکاتش بر شما باد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/787a70ee-43d9-49bc-af40-baba2415a319"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات