728 x 90

اخبار اعتراضي,

خروش پرستاران در تهران، کرج، کرمان، یاسوج و شیراز

-

 -
-
خروش پرستاران در شهرهای تهران، تبریز، رشت، کرج، آمل، نور، سمنان، یزد، قم، همدان، کرمانشاه، صحنه، ایلام و چندین شهر دیگر، هم‌چنان بیمارستان به بیمارستان و شهر به شهر طنین‌افکن می‌شود.

در تهران تجمعات اعتراضی صدها پرستار و کادر درمانی ادامه داشت، امروز 16تیر در بیمارستانهای طالقانی در ولنجک، بیمارستان موسوم به خمینی، بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی و بیمارستان لقمان حکیم و بیمارستان پیامبران در منطقه 5 تهران، علیه سیاستهای چپاولگرانهٴ رژیم پرستاران تجمع کرده و عهد کردند به اعتراضات خود تا احقاق حقوقشان ادامه دهند.
 
 
 
در کرمان پرستاران و کادر درمانی بیمارستان موسوم به آیت‌الله کاشانی در اعتراض به اجرا نشدن طرح عملکرد در برابر ساختمان مدیریت بیمارستان تجمع کردند و خواستار اجرای طرح سلامت به‌صورت کامل و بدون حذف بخشهایی از آن شدند.
 
 
در یاسوج نیز جمعی از پرستاران بیمارستان امام سجاد در برابر ورودی بخش اورژانس این بیمارستان تجمع کردند و خواستار اجرای طرح عملکرد در همه بیمارستانها شدند.
 
 
در شیراز جمعی از پرستاران و دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه در همبستگی با همکارانشان در دیگر شهرها و در اعتراض به سیاستهای رژیم و پایمال شدن حقوقشان دست به تجمع اعتراضی زدند.

در همین روز و یک اقدام دیگر سرپرستاران بخشهای داخلی و اورژانس بیمارستانهای تهران و کرج در اعتراض به عدم اجرای طرح عملکرد در برابر ساختمان وزارت بهداشت تجمع اعتراضی برگزار کردند.
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f79ae01-e3ea-4d23-8cb7-657457702b19"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات