728 x 90

اخبار اروپا,

بسته شدن تونل مانش

-

تونل مانش با ورود پناهجویان مسدود شد
تونل مانش با ورود پناهجویان مسدود شد
مقامات شهر مرزی پا دو کاله در فرانسه، گزارش دادند تونل مانش شامگاه جمعه، سوم ژوئیه / ۱۲ تیر، به‌دلیل عبور حدود ١۵٠ پناهجو مسدود شد.
بر اثر ترافیک سنگین، بسیاری از سرویس‌ها در بخش فرانسوی تونل لغو شدند و مسئولان امداد جاده کامیونهای ترانزیت کالا و مواد غذایی را پس از تأخیر به جاده فرعی منطقه کنت در جنوب شرقی بریتانیا هدایت کردند. سخنگوی شرکت اروتونل خواستار اقدام فوری مقامات برای حفاظت تونل و پیدا کردن راه‌حل بحران مهاجران شده است.
سخنگوی شرکت اروتونل می‌گوید در داخل و اطراف منطقه در شب جمعه ’تعداد زیادی از مهاجران ’ حضور داشتند.
وی افزود: ’بیش از ۱۵۰ مهاجر به تونل یورش بردند که موجب اختلال در عرضه خدمات و در نتیجه تأخیر و لغو ارائه خدمات به مشتریان شد.’
این بار نخست نیست که طی روزهای اخیر حرکت وسایل نقلیه در مسیر کانال مانش مختل می‌شود.
اوایل این هفته اعتصاب کارگران حمل و نقل در بندر کاله در شمال فرانسه به توقف موقت رفت و آمد میان بریتانیا و فرانسه منجر شد.
این اعتصاب به توقف رفت و آمد ماشین‌ها، کامیونهای حمل و نقل و کشتی‌های ترابری و همچنین قطارها انجامید و در نتیجه ترافیکی طولانی از کامیونهای حمل و نقل شکل گرفت که در راه گذر از کانال مانش به سوی بریتانیا بودند.
بندر کاله محلی است که بسیاری از پناهجویانی که می‌خواهند خود را به بریتانیا برسانند در آن به‌سر می‌برند.
تونل مانش که با عبور از زیر دریای مانش، شهر مرزی کاله فرانسه را به جنوب شرقی بریتانیا متصل می‌کند، به‌عنوان شاهراه اصلی ترانزیت کالا، مواد غذایی و تردد وسایل نقلیه به‌شمار می‌رود.
در حال حاضر خدمات مسافربری این تونل به‌حالت عادی بازگشته است، اما تردد کامیونهای تراتزیت کالا هم‌چنان با تأخیر صورت می‌گیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7efc94d-fea6-4b40-992f-edaa6b1dd051"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات