728 x 90

مذاكرات هسته اي,پرونده هسته ای ایران,

لس‌آنجلس تایمز: تاکتیکهای رژیم ایران در لحظات آخر، چانه‌زنی در مذاکرات اتمی

-

مذاکرات هسته‌یی در وین
مذاکرات هسته‌یی در وین
روزنامه لس‌آنجلس تایمز 12تیر 94 در گزارشی از وین نوشت وزیر خارجه رژیم ایران در آخرین روزهای مذاکرات اتمی از یک کلیپ ویدئویی برای سیخ زدن به شش قدرت جهانی جهت کنار گذاشتن تاکتیکهای فشار جهت دستیابی به توافق اتمی استفاده کرد.
او در این ویدئو بزبان انگلیسی که در یوتیوپ منتشر شد کشورهای مذاکره‌کننده را متهم کرد که در دو سال گذشته تلاش کردند تا توافق ناعادلانه‌یی را به‌دست آورند.
لس‌آنجلس تایمز نوشت به‌نظر می‌رسد این ویدئو با هدف فشار آوردن و القا این موضوع باشد که در صورتی‌که مذاکرات شکست بخورد تقصیر نه به‌عهده رژیم ایران بلکه به‌عهده آمریکا و دیگر قدرتهای جهانی می‌باشد. این روزنامه اضافه کرد این پیام ویدئویی همچنین برای بینندگان داخل ایران تنظیم شده بود تا نشان دهد که تیم مذاکره‌کننده رژیم ایران در مذاکرات اتمی قوی عمل می‌کند و تلاش دارند که بهترین توافق ممکن را به‌دست آورند.
یک مقام بلندپایه آمریکایی از اظهارنظر در مورد این ویدئو خودداری کرد.

همچنین لس‌آنجلس تایمز در رابطه با پایان ضرب الاجل نوشت: کشورهای 5+1 و رژیم ایران خواهان تکمیل توافق تا روز سه‌شنبه یعنی پایان ضرب‌الاجل مشخص شده هستند ولی مقامهای مطلع می‌گویند با وجود پیشرفت، چندین موضوع حل و فصل ناشده باقیست و اطمینانی وجود ندارد که حل و فصل این موضوعها در چند روز آینده امکانپذیر باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7e01aea-897b-41d2-99f0-da07d69dcc64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات