728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

سخنرانی کاک بابا شیخ حسینی- دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس - 23خرداد 94

-

کاک بابا شیخ حسینی- دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران
کاک بابا شیخ حسینی- دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران، دوستان گرامی، حامیان مقاومت انقلابی مردم ایران.
با درود بر مردم به‌پاخاسته کردستان ایران که 35سال در برابر رژیم ددمنش آخوندی به مبارزه ادامه داده‌اند، درود بر پیشمرگان سازمان خبات کردستان ایران که در حال حاضر در دو سنگر در مبارزه‌اند. سنگر مبارزه علیه رژیم آخوندی و سنگر مبارزه و جنگ علیه نیروهای ارتجاعی داعش، تروریستهای داعش. مردم کردستان ایران از همان آغاز، از همان روزهایی که رژیم آخوندی به قدرت رسید به آخوندها نه گفتند و رژیم رو رد کردند. و در چند ماه گذشته بار دیگر این حقیقت رو به اثبات رساندند که رژیم آخوندی در میان مردم کردستان هیچ‌گونه پایگاهی ندارد. تظاهرات مردم شهر مهاباد و دیگر شهرهای کردستان ایران در برابر جنایت وحشیانهٴ مزدوران وزارت اطلاعات رژیم که قصد داشتند به فریناز خسروانی تعدی کرده و وی نیز برای صیانت از پاکدامنی و شرافتش با سقوط خویش از طبقه چهارم هتل تارای مهاباد خودکشی کرد. اعتراضات مردم شهرهای ایران در چند ماه گذشته و خیزشهای مردمی و تحصنهای نهادهای جامعه مدنی از جمله اعتراضات کارگران و معلمین شهرهای کردستان ایران در چند ماه گذشته در نوع خود بی‌سابقه بوده است. این تظاهرات و این تحصن‌ها سردمداران رژیم را دچار دلهره و ترس کرد.
دوستان گرامی، خانمها و آقایان این گردهمایی عظیم که با حضور گسترده هواداران مقاومت در خارج ایران و با پشتیبانی مردمی در داخل ایران برگزار می‌گردد، نمادی بزرگ از پایداری و عزم راسخ مقاومت انقلابی است که به‌عنوان اصلی‌ترین نیروی سازمان‌یافته ایرانی علیه حاکمیت دیکتاتوری آخوندی برای ایرانی آزاد و بدون تبعیض می‌کوشد. مقاومت سازمان‌یافته‌ای که در برابر رژیم ارتجاعی آخوندی به شیوه‌ای قاطع تمامی ترفندهای رژیم آخوندی و برنامه‌های اتمیش را فاش و خامنه‌ای را مجبور ساخت جام زهر شکست را بنوشد و سیاستهای رژیم برای تولید بمب اتمی و صدور تروریزم و سلطه‌جویی در منطقه را به شیوه‌ای برملا کند که حکومتهای منطقه مجبور شدند برای کوتاه ساختن دست آخوندها در دخالت در امور کشورهایشان به اقدام عملی متوسل شوند و علیه گروه‌های تروریستی مزدور رژیم آخوندی وارد عمل شوند. امروز شاهدیم که جامعه جهانی و حکومتهای منطقه می‌خواهند علیه تاخت و تازهای رژیم آخوندی در لبنان، سوریه، عراق و یمن وارد عمل شوند. ما معتقدیم این گردهمایی بزرگ یکی از شاخصهای بزرگ برخاستن مردم ستمدیده ایران و عزم جزم نیروهای انقلابی و پشتیبانان آن برای درهم کوبیدن و پایان دادن به عمر رژیم آخوندی در ایران است. این گردهمایی بزرگ بانگ بر حق مردم ایران در برابر رژیم آخوندی و توطئه‌هایش و پایان هر نوع تقلا و کوشش رژیم ایران برای ساخت بمب اتمی است. این گردهمایی کارزاری عظیم و نشاندهندهٴ مشروعیت مقاومت مردم ایران و عدم مشروعیت حاکمیت ولایت‌فقیه آخوندی می‌باشد. در این گردهمایی شخصیتهای سیاسی از کشورهای مختلف جهان حضور دارند که از نزدیک همیاری و پشتیبانیشان را با مقاومت عادلانه سرتاسری و مردم ستمدیده ایران اعلام می‌دارند. بنده از زحمات و کوششهای تمامی شخصیتهای سیاسی و حقوقی کشورهای مختلف، پشتیبانان مقاومت ایران که در این‌جا حضور دارند صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم به‌زودی شاهد به ثمر رسیدن زحمات و رنج مردم و مقاومت ایران و تمامی دوستان باشیم. سازمان خبات کردستان ایران از کشورهای آمریکایی و اروپایی می‌خواهد به مماشات و گفتگو با رژیم آخوندی پایان دهند و به کم لطفیهایشان و در نظر نگرفتن پارادیم مردم ایران و مقاومت عادلانهٴ آن پایان دهند. شکی نیست سردمداران حکومت ایران به هیچ‌وجه از سیاستهای توسعه‌طلبانه و دخالت در امور کشورهای دیگر و فعالیتهای اتمی که در نهایت برای ساخت بمب اتمی است دست نخواهند کشید و به همین خاطر در نهایت تنها گزینه‌یی که پیش رو خواهد ماند گزینهٴ سرنگونی و برچیدن حکومت آخوندها توسط مقاومت و مردم ستمدیده ایران خواهد بود. ما از همهٴ کشورهای دموکراسی‌خواه علیه تروریزم و بنیادگرایی خواستار یاری رسانی هستیم و صد البته نه از طریق مداخله نظامی، بلکه از طریق حمایت از مردم و مقاومت آن و ایستادن در کنار مردم ستمدیده ایران و در همین راستا از آمریکا و سازمان ملل‌متحد و کشورهای اروپایی می‌خواهیم برای دفاع از حقوق مجاهدان مبارز در لیبرتی طبق کنوانسیونهای بین‌المللی و تعهدات مکتوب آمریکا و ملل‌متحد و حق مشروع دفاع از خود سلاحهای حفاظت شخصی آنها را برای دفاع از خود در برابر تروریستهای ارسالی رژیم آخوندی و نیروهای تروریستی قدس به آنها بازگردانند. با ایقان به سرنگونی محتوم رژیم آخوندی و با امید به پیروزی مردم ایران، با درود بر همهٴ شما عزیزان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d5280da-29a3-4684-8c5a-2ee821e419d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات