728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

سخنرانی اینگرید بتاکور - کاندیدای ریاست‌جمهوری کلمبیا در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس - 23خرداد 94

-

اینگرید بتاکور - کاندیدای ریاست‌جمهوری کلمبیا
اینگرید بتاکور - کاندیدای ریاست‌جمهوری کلمبیا
صدها تن از رهبران از سراسر جهان، دهها هیأت از کل جهان و 100هزار مرد و زن امروز جمع شده‌اند تا دو کلمه را بگویند، دو کلمه: نه، نه به رژیم آخوندها. نه به کسانی که نیمی از جمعیت این کشور را به بردگی کشانده‌اند و رژیمی ساخته‌اند که مردان را مجاز کرده در خانهٴ خودشان به شکنجه دست بزنند، همسران، دختران و مادرانشان را.

نه به رژیم آخوندها که تعرض به زنان را قانونی کرده و آنها باید خود را از پنجره‌ها به بیرون پرت کنند، تا از دست تعرض مقامات رژیم آخوندها نجات پیدا کنند. نه به رژیم آخوندها. نه به رژیم آخوندها که از شکل‌انداختن زنان به‌دلیل جنسیتشان را قانونی کرده و با اسیدپاشی به‌صورت آنها، می‌خواهد قدرت و نفوذ زنان در ایران را کاهش دهد. نه، نه به رژیم آخوندها.

و آری، دومین کلمه آری است. آری به اپوزیسیون دموکراتیک و سازمان‌یافته برای دفاع از آزادی و دموکراسی. ما امروز پنجاهمین سالگرد تأسیس مجاهدین را جشن می‌گیریم. آری به پشتیبانی و حمایت از یک اپوزیسیون قانونی برای تغییر دموکراتیک در ایران. متشکرم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a038086e-d567-487c-a7a9-2d45ef4590d7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات