728 x 90

مذاكرات هسته اي,

مذاکرات هسته‌یی و ”براندازی نظام“ !

-

مذاکرات هسته ای
مذاکرات هسته ای
به دنبال نمایش خیابانی دلواپسان باند خامنه‌ای در تهران و حمله آنان به آخوند حسن روحانی و سیاست زهرخوران باند رفسنجانی- روحانی، دلواپسی به ائمه جمعه خامنه‌ای نیز سرایت کرده است، و گرامیداشت استخوانهای جنگ ضدمیهنی را محملی برای تاختن به سیاست زهرخوران و دولت روحانی کرده‌اند.
امام جمعه مشهد نسبت به توافق احتمالی آن‌چنان وحشت‌زده است که به صریحترین بیان نتیجه مذاکرات برای نظام را براندازی می‌داند.
به گزارش خبرگزاری سپاه (فارس) 29خرداد94 آخوند احمد علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد گفت: هدف دشمن در مذاکرات ”براندازی نظام است“.
آخوند علم‌الهدی همچنین وضعیت امروز را با گذشته غیرقابل قیاس توصیف می‌کرد گفت:” امروز براندازی ما را از طریق مذاکره می‌خواهند انجام دهند. دقیقاً نیت دشمن همان براندازی نظام است و از طریق مذاکره آمده تا یک تهاجم عظیم علیه ما به راه بیاندازد“.
امام جمعه رژیم در مشهد با تأکید بر این‌که رژیم به درد چه کنم دچار شده گفت: ”دشمن می‌خواهد با تفاهم با ما در کشور نفوذ کرده و ما را خلع‌سلاح کنند، آنها با این رویکرد وارد این قضیه شده‌اند که بر ما مسلط شده و ما را نابود کنند در نتیجه هر لحظه باید این خطر را احساس کنیم“.
آخوند موحدی کرمانی امام جمعه نمره موقت خامنه‌ای در تهران نیز در نمایش جمعه 29خرداد 94، از تله اتمی که رژیم در آن گرفتار آمده آه و فغان کرد و تردید رژیم در سر کشیدن جام زهر اتمی را برملا کرد: ”البته در حد سؤال عرض می‌کنم، این تعبیری که شده که بازرسیها مدیریت شده انجام می‌گیرد. من نمی‌دونم، آیا می‌شود افراد بیایند و از مراکز نظامی ما، امنیتی ما، بازدید کنند و چشم و فهم و درکشون به‌طور کلی بسته شود. نه هیچ از اونهایی که باید ببینند، ببینند و نه هیچ اطلاعی از اسرار نظامی ما به‌دست نیاورند؟ آیا چنین مدیریتی، چنین بازرسی مدیریت شده‌یی امکان تحقق دارد یا نه؟ اقلاً برای من مبهم است و سفارش می‌کنم تأکید مقام معظم رهبری را که فرمود به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم اینان بیایند از مراکز نظامی و امنیتی ما بازدید کنند، به این توصیه به‌دقت توجه شود و عمل گردد“.
امام جمعه جهرم نیز با اشاره به مواضع باند رفسنجانی- روحانی در زمینه مذاکرات و سیاست این باند در زمینه آویختن به دامان غرب و به‌ویژه آمریکا گفت: ”امروز دل به 1+5 خوش نکنید و ما برای گرفتن حقمان مذاکره می‌کنیم اما ما به آنها باوری نداریم و تکیه‌ بر آنان نمی‌کنیم. آنان که برای استکبار خوش‌رقصی می‌کنند غفلت کرده‌اند و عزت برای آنان است که از مقام معظم رهبری پیروی کنند“. (خبرگزاری فارس29خرداد93)
امام جمعه قزوین نیز با زیرضرب بردن سیاست زهرخوران باند رفسنجانی- روحانی و آویختن به دامان غرب و آمریکا گفت: ”هر چقدر به دشمن میدان بدهیم و خواسته‌های آنها را تأمین کنیم بیشتر گستاخ می‌شوند و برای گرفتن امتیازات بیشتر به میدان می‌آیند و حتی تعیین می‌کنند که از کشورهای مظلوم سوریه، یمن، فلسطین و غزه هم حمایت نکنیم و به یمن غذا و دارو ندهیم و دهها شرط دیگر می‌گذارند تا عزت ما را زیر سؤال ببرند.
مسئولان فرصتها را از دست ندهند. مسئولان باید متوجه باشند و به‌جای نگاه کردن به دست دشمنان به ظرفیتهای داخلی توجه کنند و بدانند ظرفیتهای ملی زیادی داریم که می‌تواند کمک کشور باشد. متأسفانه برخی دولتمردان آن‌قدر به اجانب توجه دارند که از سرمایه داخلی غفلت می‌کنند“. (خبرگزاری مهر29خرداد94)
کر هماهنگ امام جمعه‌های رژیم در شهرهای در ادامه نمایش خیابانی دلواپسان باند خامنه‌ای علیه باند رفسنجانی- روحانی و مشخصاً سیاست زهرخوران اتمی این باند است.
هم‌چنان که دلواپسان باند خامنه‌ای در نمایش گرامیداشت استخوانهای پوسیده جنگ ضدمیهنی در تهران این مراسم را محمل نمایش خیابانی علیه باند رفسنجانی- روحانی و سیاست زهرخوران کرده‌اند، ائمه جمعه رژیم نیز درپوش گرامیداشت کشته‌های جنگ ضدمیهنی سیاست هسته‌یی دولت روحانی را زیر ضرب گرفتند
جنگ و جدال باندی در رابطه با بن‌بست مذاکرات هسته‌یی مدتهاست که گریبانگیر رژیم است و هر دو باند رژیم به هر مناسبتی در این جنگ با عبارات مختلف از خجالت هم در می‌آیند اما به‌کار بردن عباراتی از قبیل این‌که مذاکرات برای ”براندازی نظام ”یا ”خوشرقصی برای استکبار ”است، بیانگر مدار جدیدی در این جنگ و جدال با توجه به نزدیک شدن ضرب‌الاجل مذاکرات هسته‌یی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cbfd54da-9913-4823-9fe2-257ace07c1ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات