728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

سخنرانی ژیلبر میتران-رئیس فرانس‌لیبرته (بنیاد دانیل میتران) در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس ۲۳خرداد ۹۴

-

ژیلبر میتران-رئیس فرانس‌لیبرته
ژیلبر میتران-رئیس فرانس‌لیبرته
دوستان عزیز ایران و آزادی و مقاومت در برابر دیکتاتوری مذهبی، دوستانی عزیزی که با مبارزان و با ستم دیدگان برادرند، آنها که زندگی خود را در ایران، در اشرف و لیبرتی و همه جای جهان، فدا می‌کنند.
به کشور ما خوش آمدید، جایی که بیش از 30سال پیش فرانسوا میتران از مسعود رجوی و مجاهدین خلق در خاک فرانسه استقبال کرد.
شما را از جانب نمایندگان و شخصیتهایی که در کنارم هستند مورد خطاب قرار می‌دهم و از جانب بنیاد فرانس لیبرته دانیل میتران و نمایندگان حاضر، کسانی که دوستان تاریخی مقاومت ایران هستند، در مسیر طولانی ابتلائاتی که پشت سر گذاشته شده است، ابتلائاتی غم‌انگیز و طاقت‌فرسا.

اما مسیری که پیروزیهای بزرگ حقوقی و سیاسی در برداشت، پیروزیهای بسیار مهم برای مردم ایران.
ما در مبارزه شما و در دردهای شما شریک شدیم، هم‌چنان‌که در امیدهای شما شریک شدیم، ما با شما و در میان شما بودیم، و پیشرفت زمان، حقانیت مقاومت را اثبات کرد. به‌طوری‌که همگان اکنون اذعان دارند که ایران آخوندهای حاکم بر ایران امروزه عامل بحران و بی‌ثباتی در این منطقه حساس از جهان هستند. رژیم ایران نمی‌تواند یک شریک در مبارزه با داعش باشد، چرا که از همان ایدئولوژی ارتجاعی و آدمکش، انگیزه می‌گیرد.

مقاومت همیشه در طرف درست تاریخ قرار داشته است. ما هم امروز با حمایت از مریم رجوی در مبارزه‌اش برای یک ایران آزاد در طرف درست تاریخ قرار گرفتیم. این مسیر همیشه طولانی است اما قاطعیت همه و به‌طور مشخص دیپلوماسی فرانسه را علیه فعالیتهای اتمی نظامی رژیم ایران طلب می‌کند. مسیری که همه کشورهای دموکراتیک می‌توانند در آن یکپارچه عمل کنند.
با آرزوی موفقیت برای آنها که مدتهای مدیدی است که این مبارزه را ادامه می‌دهند و می‌دانند که روز پیروزی فراخواهد رسید. پیش به سوی یک ایران آزاد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de3b1af5-5a82-4aaa-978b-870169dfb49e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات