728 x 90

اخبار کارگری,اخبار اعتراضي,

اعتراض به سرکوب جوانان در تهران و تجمعات اعتراضی در کاشان

-

 -
-
اعتراض جمعی از مردم تهران به سرکوب جوانان توسط مأموران انتظامی
روز پنجشنبه 28خرداد 1394 در محدوده مولوی تهران، جمعی از مردم که شاهد دستگیری و ضرب و شتم جوانان توسط مأموران سرکوبگر انتظامی بودند، به حمایت از جوانان برخاسته و مأموران را هو کردند.
مأموران سرکوبگر در محدوده مولوی به بهانه مبارزه با اعتیاد به چند قهوه‌خانه و کوچه و خیابان فرعی یورش بردند. آنها تعدادی از جوانان را دستگیر کردند، هنگامی که یکی از دستگیر ‌شدگان توسط مأموران رژیم مجروح شد، کسبه این منطقه اعتراض کردند و مأموران سرکوبگر را هو کردند.
 
 
 
 

اعتراض رفتگران و کارگران پیمانی در کاشان

روز پنجشنبه 28خرداد 1394 جمعی از رفتگران و کارگران پیمانی شهرداری کاشان در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند و به پرداخت نشدن 3ماه حقوق عقب‌افتاده اعتراض کردند. معترضان ابتدا در مقابل شهرداری تجمع کردند اما این محل بسته بود و سپس تجمع خود را به مقابل فرمانداری رژیم در کاشان کشاندند.

 

تجمع اعتراض صاحبان کارخانه‌های شهرکهای صنعتی کاشان

روز پنجشنبه 28خرداد 1394 گروهی از صاحبان کارخانه‌های مختلف در شهرک‌های صنعتی کاشان، در مقابل فرمانداری رژیم در میدان ولیعصر و بلوار خلیج فارس تجمع کردند. آنها به خودداری رژیم از تأمین ابتدایی‌ترین نیازهای این شهرکها از جمله آب آشامیدنی اعتراض کردند.

تجمع کنندگان گفتند: ما مالیات مربوط به خدمات عمومی را به دولت پرداخت می‌کنیم اما هیچ خدماتی ارائه نمی‌شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ea68a8b-b44d-411e-9881-436a07b124aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات