728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

کاک بابا شیخ: این گردهمایی عظیم نمادی بزرگ از پایداری و عزم راسخ مقاومت انقلابی علیه دیکتاتوری آخوندی است

-

کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خه‌بات کردستان ایران
کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خه‌بات کردستان ایران
کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خه‌بات کردستان ایران یکی از سخنرانان در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس بود. وی گفت: دوستان گرامی حامیان مقاومت انقلابی مردم ایران! با درود به مردم به‌پاخاسته کردستان ایران که 35سال، در برابر رژیم ددمنش آخوندی به مبارزه ادامه دادند. درود بر پیشمرگان سازمان خه‌بات کردستان که در حال حاضر در دو سنگر در حال مبارزه‌اند. سنگر مبارزه علیه رژیم آخوندی و سنگر مبارزه با نیروهای ارتجاعی و تروریستی داعش.

مردم کردستان ایران از همان آغاز و همان روزهایی که رژیم آخوندی به قدرت رسید به آخوندها نه گفتند و در چند ماه گذشته بار دیگر این حقیقت را به اثبات رساندند که رژیم آخوندی در میان مردم کردستان هیچ‌گونه پایگاهی ندارد. تظاهرات مردم مهاباد در اعتراض به کشته شدن فریناز خسروانی اعتراضات و خیزشهای مردمی را برانگیخت. اعتراضات مردم شهرهای کردستان ایران از جمله اعتراضات و معلمان شهرهای کردستان در چند ماه گذشته در نوع خود بی‌سابقه بوده است. این تظاهرات سردمداران رژیم را دچار دلهره و ترس کرد.

کاک بابا شیخ سپس گفت: این گردهمایی عظیم که با شرکت هواداران مقاومت در خارج کشور و پشتیبانی مردم داخل ایران برگزار می‌گردد نمادی بزرگ از پایداری عزم راسخ مقاومت انقلابی است که به‌عنوان اصلیترین نیروی سازمان‌یافته انقلابی علیه حاکمیت دیکتاتوری آخوندی، برای ایرانی آزاد و بدون تبعیض می‌کوشد. مقاومت سازمان‌یافته‌ای که در برابر رژیم ارتجاعی آخوندی به شیوه‌ای قاطع تمامی برنامه اتمی رژیم آخوندی را فاش و خامنه‌ای را مجبور کرد جام زهر را بنوشد. امیدوارم به‌زودی شاهد پایان رنج مردم ایران باشیم. سازمان خه‌بات کردستان ایران از کشورهای آمریکا و اروپایی می‌خواهد که به مماشات با رژیم آخوندی پایان دهند.

شکی نیست رژیم آخوندی دست از بمب اتمی نخواهد کشید و تنها گزینه برچیدن حکومت آخوندها توسط مردم ستمدیده ایران خواهند بود. با ایمان به پیروزی مردم ایران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0f6fe40-289e-4146-91df-43ad15f9aaca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات