728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

نرگس عضدانلو: ما ایستاده‌ایم و تعهد می‌دهیم برای سرنگونی خلیفه ارتجاع و تروریسم با هزار اشرف و ارتش آزادی

-

نرگس عضدانلو
نرگس عضدانلو
نرگس عضدانلو کاندید آزمایشی شورای مرکزی مجاهدین خلق:
به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران. با درود به حنیف کبیر بنیانگذار مجاهدین در پنجاهمین سال حیات سازمان. من نرگس هستم کاندیدای آزمایشی شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق ایران. یکی از هزار زن مجاهد خلق. آمده‌ام تا در پنجاهمین سالگرد حیات سازمان مجاهدین از طرف همهٴ مجاهدین به‌خصوص هزار زن مجاهد خلق که بیشتر آنها در زندان لیبرتی هستند، به همهٴ هموطنان عزیزم و به همهٴ دوستان و میهمانان عالیقدر سلام کنم و از حضورتان در این‌جا تشکر کنم. آمده‌ام تا زندانیان سیاسی در زندان اوین و زندان گوهردشت کرج تا زندان کارون اهواز، تا عادل‌آباد شیراز و بندرعباس و مشهد و مهاباد و دیگر زندانیان شهرهای دیگر بگویم که ما پیام آنها را شنیدم که از ما خواسته‌اند که امروز و در این‌جا فریاد بی‌صدا ها باشیم. صدای ریحانه‌ها و فرینازها.

خواهر مجاهد زهرا مریخی نایب‌رئیس شورای مرکزی مجاهدین که برادر مسعود او را سردار صبر و ظفر نامیده و سازماندهی گردهمایی امروز را همراه با بقیه خواهر و برادران مجاهد و اشرف‌نشانها برعهده دارد من را برای درود و تشکر ا ز یکایک شما و بزرگداشت پنجاهمین سال حیات سازمان روی سن فرستاد. بله درود و تشکر از همهٴ شخصیتهای برجسته بین‌المللی و منتخبان کشورهای مختلف از 5قاره جهان، آنها که گفتند رژیم ایران در این منطقه از جهان منشأ بحران است و نه راه‌حل آن. همانها که محاصره و زندان‌سازی در لیبرتی را محکوم کردند و به این‌که عوامل رژیم ایران دوباره تحت پوش خانواده مجاهدین به لیبرتی آورده شده‌اند تا بار دیگر زمینه‌ساز کشتار مجاهدین شوند، اعتراض کردند، آنها که خواهان شناسایی کمپ لیبرتی به‌عنوان کمپ پناهندگی شدند و خواستار شدند که بخشی از سلاحهای انفرادی اشرفیها برای دفاع به آنها باز گردانده شود. سازمان مجاهدین خلق در 5دهه عمر پرافتخار خود در دو دیکتاتوری از بسا گردنه‌های صعب که هر کدام برای نابودی یک سازمان کافی بود عبور کرده است، اما هر بار محکمتر جانانه‌تر و با عزمی جزم‌تر از میان آتش توطئه دشمنان برخاسته است. راستی رمز پایداری مجاهدین در چیست؟ همان چیزی که برادر مسعود رهبر تاریخی مجاهدین و مقاومت ایران بارها به زیبایی گفته است که سر لوحه مکتب مجاهدین فدا و صداقت است و این آن چیزی است که با اندیشه خواهر مریم طی سه دهه گذشته همه مجاهدین را در مدار جدیدی از مسئولیت‌پذیری و رهایی رسانده است. نسل می‌توان و باید. نسلی که در مدارهایی بسا بالا بلندتر سازمان ما را به نقطهٴ اوج کنونی رسانده که به تنها نقطه امید مردم برای استقرار دموکراسی و آزادی بدل شده است. آری با اندیشه می‌توان و باید خواهر مریم بود که مجاهدین در این سالیان به‌خصوص در این دوازده سال گذشته از همه آزمایشات سر بلند بیرون آمده‌اند و با اندیشه او بود که درخت پاکیزه و تناور مجاهدین اکنون به جنگلی پهناور و رویان تبدیل شده است، به گفته قرآن کلمه طیبه کشجرهٴ طیبه اصلها ثابت و فرعها فی‌السماء. اصل و ریشه‌اش ثابت و استوار در دل خاک و تاریخ ایران و در قلبهای چند نسل از فرزندان ایران‌زمین اما شاخسارهایش گسترده با نور امید و آزادی نه فقط برای ایران بلکه برای منقطه و جهان. 14سال پیش هنگام انتخاب خواهر مژگان به‌عنوان مسؤل اول سازمان برادر مسعود در یک کلام مجاهدین را پیوند شرافت با سیاست وفای به پیمان با فدای بیکران در تاریخ ایران توصیف کرد. 4سال پیش در انتخاب خواهر زهره به‌عنوان مسؤل اول نیز حرف همین بود. هم‌چنان که همه دیدیم خواهرم صبا در آخرین لحظات حیاتش در اشرف با پیکر خونین چشم بازکرد و گفت تا آخرش ایستاده‌ایم، بله ما ایستاده‌ایم و تعهد می‌دهیم برای سرنگونی خلیفه ارتجاع و تروریسم با هزار اشرف و ارتش آزادی.

می‌توان و باید. سلام برخلق، سلام برآزادی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99fa0681-32c9-473c-9646-b20f2b9c310a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات