محمود علوی وزیر اطلاعات آخوندها وحشت خود را از جنبش اعتراضی دانشجویان ابراز کرد و گفت:
در 16آذر سال 89 و 90 و 91 تنها در تعدادی از دانشگاهها تجمعاتی داشتیم که خیلی از اینها به برخی مشکلات کشیده میشد و برخی ناهنجاریها ایجاد میشد.. اما در سال 93 دانشگاهی نداشتیم که در آن تجمعی وجود نداشته باشد.
وی که روز 17خرداد 94 در شورای اداری استان کهگلویه و بویر احمد سخن میگفت از فضای اعتراضی مردم هم ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر شخصیت مردم و حیثیت آنها آسیب ببیند آنگاه نباید انتظار داشته باشیم که این گوشه و آن گوشه مسائل غیرمنتظرهای پیش نیاید.
در 16آذر سال 89 و 90 و 91 تنها در تعدادی از دانشگاهها تجمعاتی داشتیم که خیلی از اینها به برخی مشکلات کشیده میشد و برخی ناهنجاریها ایجاد میشد.. اما در سال 93 دانشگاهی نداشتیم که در آن تجمعی وجود نداشته باشد.
وی که روز 17خرداد 94 در شورای اداری استان کهگلویه و بویر احمد سخن میگفت از فضای اعتراضی مردم هم ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر شخصیت مردم و حیثیت آنها آسیب ببیند آنگاه نباید انتظار داشته باشیم که این گوشه و آن گوشه مسائل غیرمنتظرهای پیش نیاید.