728 x 90

اخبار کارگری,

کشته شدن دو کارگر در پروژه سد مشمپا زنجان به‌دلیل فقدان مسائل ایمنی

-

مرگ دردناک یک کارگر زحمتکش _ آرشيو
مرگ دردناک یک کارگر زحمتکش _ آرشيو
بنا‌ به گزارش رسیده سه‌شنبه دوازدهم خرداد 94 بر اثر حادثه ریزش کوه ناشی از انفجار، دو کارگر پروژه سد مشمپا زنجان، جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شد. در این حادثه یک راننده بیل مکانیکی و یک مهندس به نامهای احمدی و فرزان نیا، کشته شدند و یکی از کارگران نیز زخمی شد.
بنا‌ به خبر دیگری یک کارگر ساختمانی 15ساله روز دوشنبه 11خرداد 94 به علت نبودن الزامات ایمنی در کار، از ارتفاع 6متری یک ساختمان در خیابان وحدت اسلامی تهران سقوط کرد و کشته شد.
مرگ کارگران در اثر فقدان امکانات ایمنی در دوره آخوند روحانی شتاب گرفته است، در خرداد ماه جاری 4تن از کارگران پتروشیمی اراک در اثر نشتی گاز سمی و نبود امکانات ایمنی در محیط کار، جان باختند، و 4 کارگر در نیروگاه برق شیروان در 20فروردین 94 در اثر فقدان الزامات ایمنی در کار از ارتفاع 50متری سقوط کرده و کشته شدند. پیش از آن نیز دو کارگر شرکت فروز گاز ساوه بر اثر وقوع انفجار در این واحد تولیدی کشته شدند. کارگر دیگری نیز بر اثر وقوع این انفجار به‌شدت مجروح شد. همچنین بر اثر حادثه‌ای در معدن منگنز قم دو کارگر زحمتکش کشته و دو تن دیگر به‌شدت آسیب دیدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e8e6e42-31ce-4fdc-a87f-b050d85dc5e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات