728 x 90

8 مارس روز جهانى زن,افشاگريهاى اتمى مقاومت ايران,

واشینگتن تایمز: آمریکا اتهامات ارتباط رژیم ایران و کره شمالی در تحقیقات اتمی و موشکی را مورد بررسی قرار خواهد داد

-

افشاگری اتمی مقاومت ایران
افشاگری اتمی مقاومت ایران
واشینگتن تایمز-29 می 2015- مقامات آمریکا گفتند که آنها با جدیت مشغول بررسی گفته‌های گروه مخالف ایرانی در روز پنجشنبه هستند مبنی بر این‌که رژیم ایران و کره شمالی ارتباطات تحقیقاتی حول موشکهای بالستیک و اتمی دارند.
این گروه مخالف می‌گوید که شواهدی دارد که ثابت می‌کند که یک هیأت از متخصصان اتمی و موشکی کره شمالی از یک سایت نظامی در نزدیکی تهران در ماه آوریل در بحبوحه مذاکرات اتمی بین رژیم ایران، آمریکا و قدرتهای دیگر جهانی، دیدار کرده است.
تحلیلگران می‌گویند که شورای ملی مقاومت ایران دارای یک تاریخچه از افشای عملیات اتمی مخفی بزرگ رژیم ایران است. مدتهاست که بواسطه‌ این افشاگریها، در سال 2002، مبنی بر این‌که جمهوری اسلامی دارای یک کارخانه غنی‌سازی اورانیوم در نطنز و یک تأسیسات آب سنگین پلوتونیوم در اراک است، این افشاگری را به‌نام خود ثبت کرده است.
چنین اتهاماتی، در بحبوحه گفتگوهای اتمی بین مقامات رژیم ایران و نمایندگان آمریکا، انگلیس، روسیه، چین، فرانسه و آلمان مطرح می‌شوند.
سوال مرکزی این است که چگونه آمریکا و متحدان آن می‌توانند یک مانیتورینگ قابل اتکاء و تدابیر راست‌آزمایی را برای اطمینان از این‌که رژیم ایران به‌طور مخفیانه مشغول دنبال کردن تسلیحات اتمی نیست، اعمال کنند.
با ذکر منابع از داخل ایران، شورای ملی مقاومت ایران پنچشنبه اعلام کرد که یک تیم هفت نفره از وزارت دفاع کره شمالی طی هفته آخر آوریل از ایران دیدار کرد.
این گروه گفت: که این دیدار سومین دیداری بوده که کره شمالی‌ها طی سال 2015 انجام داده‌اند و یک هیأت 9نفره قرار است که در ماه ژوئن به تهران برگردد.
شورای ملی مقاومت ایران گفت: ”این هیأتها شامل متخصصان اتمی، متخصصان کلاهک اتمی و متخصصان در اجزاء مختلف موشکهای بالستیک، از جمله سیستمهای هدایت آن هستند “.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d40114c-17c8-44ed-8b6c-42e7c4d73fd0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات