728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

مشهد- قشون کشی دلواپسان و پاسداران علیه مذاکرات هسته‌ای

-

قشون کشی میدان شهدا مشهد
قشون کشی میدان شهدا مشهد
روز پنجشنبه 7خرداد 94 در میدان شهدای مشهد باندهای حکومتی مخالف مذاکرات هسته‌ای که عناصری از سپاه هم در میان آنها بودند جمع شدند و علیه دولت روحانی و روند فعلی مذاکرات هسته‌ای با شعار اجازه نمی‌دهیم تظاهرات کردند.
این تجمع ابتدا قرار بود صبح روز 7خرداد 94 مقابل استانداری مشهد برگزار شود اما استانداری اجازه تجمع نداد و معاونت سیاسی امنیتی استانداری مشهد تهدید کرد که در محل دیگری هم نباید این تجمع برگزارشود اما به‌رغم این، باندهای حکومتی مخالف دولت روحانی تجمع خود را در مشهد در خیابان شهدا برگزار کردند.
طبق یک خبر موثق دریافتی برای این‌که استانداری و مقامات مانع برگزاری این تجمع نشوند معاون سرکرده سپاه خراسان خود در تجمع میدان شهدا حاضر شد و پوش حمایتی نامحسوسی برای این تجمع ایجاد کرد.
دلواپسان برای روز جمعه 8خرداد در سایر شهرها از جمله تهران و قم همچنین تجمعاتی را زمینه‌سازی کرده‌اند.
اطلاع‌رسانی‌هایی که درمشهد قبل از تجمع امروز انجام شد حاکی از شدت تضاد در درون باندهای حکومتی می‌باشد. بخشی از این اطلاعیه‌ها از این قرارند:
تجمع# مشهد#ما_می_آییم
نمازگزاران مسجد رضوی آبکوه واقع در محله آبکوه اعلام نمودند به‌صورت گروهی همراه با خیل عظیم مردمی در اجتماع بزرگ #اجازه_نمی‌دهیم شرکت خواهند کرد.
#ما_می_آییم
نمازگزاران مسجد الزهرا واقع در حاشیه احمدآباد اعلام نمودند به‌صورت گروهی همراه با خیل عظیم مردمی در اجتماع بزرگ #اجازه_نمی‌دهیم شرکت خواهند کرد.
#ما_می_آییم
نمازگزاران مسجد امام علی (ع) واقع در محله فرامرز عباسی اعلام نمودند به‌صورت گروهی همراه با خیل عظیم مردمی در اجتماع بزرگ #اجازه_نمی‌دهیم شرکت خواهند کرد.
#ما_می_آییم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12373636-5985-431b-97f9-48b9aae3d8de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات