728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,

تجمعات اعتراضی کارگران در شهرهای ورامین، کرمانشاه، اردبیل و عسلویه

-

تجمع عدهای از کارگران در عسلویه - آرشيو
تجمع عدهای از کارگران در عسلویه - آرشيو
جمعی ازکارگران محروم کارخانه قند ورامین در اعتراض به پرداخت نشدن 3ماه حقوق از اسفند 93 تا به‌حال و بلاتکلیفی ناشی از تعطیلی کارخانه به مدت 7ماه در مقابل فرمانداری ورامین دست به تجمع اعتراضی زدند و خواهان دریافت حقوق و همچنین مشخص شدن وضعیت کاری خودشان شدند.

 

6خرداد 94 - کارگران تعاونی مسکن نساجی کردستان در حومه‌ی شهر کرمانشاه دست به تجمع زدند. آنان نسبت به عدم واگذاری زمینهای خریداری ‌شده در ١٣ سال قبل به صاحبان اصلی خود معترض بودند.

 

روز چهارشنبه 6خرداد 94 جمعی از کارگران کارخانه یاغمور اردبیل در اعتراض به پرداخت نشدن 7ماه حقوقشان در محیط کارخانه تجمع اعتراضی کرده و دست از کار کشیدند.

 

6خرداد 94 - بنا‌ به گزارشات رسیده از آغاز سال جاری شرکت صنایع ’کاشی بیستون’ در کرمانشاه صد کارگر شاغل را به بهانه تعدیل نیرو اخراج کرده و از 200 کارگر باقی مانده خواسته است به قراردادهای سفید امضا تن دهند والا آنها نیز بیکار خواهند شد.
اغلب این کارگران سابقه 30سال کار دارند که کارفرما می‌خواهد از حقوق قانونی آنها شانه خالی کند. مقامات حکومتی در حمایت آشکار از کارفرما، به شکایت این کارگران رسیدگی نکرده‌اند.

 

عسلویه - روز سه‌شنبه 5خرداد 94، کارگران شرکت پایندان فاز 14 در اعتراض به پرداخت نشدن 3ماه حقوق‌ خود در مقابل دفتر این شرکت در فاز 14 تجمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c6857a0-ee0d-450b-9b73-7197b8ff245f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات