728 x 90

اخبار سوريه,دخالتهای ایران,

افشاگری ائتلاف اپوزیسیون ملی سوریه در مورد اشغالگری رژیم ایران

-

خالد خوجه رئیس ائتلاف ملی سوریه
خالد خوجه رئیس ائتلاف ملی سوریه
ائتلاف ملی سوریه روز سه‌شنبه 5خرداد94 اعلام کرد به اسنادی دست یافته که اثبات می‌کند رژیم ایران سوریه را اشغال کرده و رژیم اسد را به رژیم شبه‌نظامیان فرقه‌گرا تبدیل کرده است.
یکی از کانالهای تلویزیونی رژیم ایران فیلم مستندی از داخل مناطق تحت تسلط نیروهای اسد پخش کرد که اثبات می‌کند افسران رژیم ایران کنترل تمامی گاردهای حفاظتی ارتش و فرماندهی را به‌عهده داشته و در قتل‌عام مردم سوریه توسط رژیم اسد شرکت دارند. فیلم مزبور همچنین بر تبدیل شدن رژیم به دستجات شبه‌نظامی که از رژیم ایران فرمان می‌برند تأکید می‌کند.
خالد خوجه رئیس ائتلاف ملی سوریه بر انتقال انقلاب ضداستبدادی مردم سوریه به انقلاب برای آزادی سوریه از اشغال رژیم ایران، تأکیدکرد. وی گفت: ما فقط از سوریه و مردم سوریه دفاع نمی‌کنیم بلکه از شرافت امت عربی دفاع می‌کنیم.
رئیس ائتلاف ملی سوریه به‌رغم چالشهای موجود تأکید کرد آنها در سه جبهه علیه داعش و رژیم اسد و اشغالگران ایرانی می‌جنگند. وی بر ضرورت همبستگی و پایداری در صفوفی متحد برای تحقق پیروزی تأکید کرد.
هشام مروه معاون رئیس ائتلاف از شورای امنیت خواست که با صدور بیانیه‌ای لازم‌الاجرا، رژیم ایران را وادار کند نیروهای نظامی‌اش را از خاک سوریه بیرون بکشد. وی تأکید کرد با وجود رژیم اشغالگر ایران و شبه‌نظامیان خونریز و فرقه‌گرا که این رژیم از آنها حمایت می‌کند، هیچ‌گونه چشم‌اندازی برای راه‌حل سیاسی و گشایش در سوریه امکانپذیر نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/665f3a29-33ac-42cf-a1a2-c2943c3effd3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات