728 x 90

مذاكرات هسته اي,اخبار امريكا,روابط ایران آمریکا,

وزارت خارجه آمریکا سخنان خامنه‌ای را رد کرد

-

ماری هارف سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا
ماری هارف سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا
سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا سخنان روز چهارشنبه خامنه‌ای را رد کرد. ماری هارف گفت: آمریکا بنا ندارد در فضای عمومی با رژیم ایران مذاکره کند و قصد ندارد به هر اظهارنظر رهبر رژیم ایران پاسخ دهد.
ماری هارف افزود: آمریکا با رژیم ایران توافقی کرده که در فرایندی مشخص ابعاد نظامی برنامه اتمی رژیم ایران بررسی شود که این شامل امکان دسترسی به افراد، اطلاعات و تأسیسات است.
خامنه‌ای روز چهارشنبه 30اردیبهشت 94 در جمع پاسداران اعلام کرد: «به هیچ‌وجه اجازه بازرسی از مراکز نظامی و صحبت با دانشمندان هسته‌یی را نخواهیم داد. این بازجویی است.
ساعتهایی پس از سخنان خامنه‌ای ماری هارف سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در مصاحبه‌یی مطبوعاتی گفت: نمی‌خواهم وارد جزییات شوم اما امکانات، افراد و اطلاعات در فهرست موارد لازمی است که باید امکان دسترسی به آنها فراهم باشد. وی تأکید کرد آمریکا پیش از این هم به‌طور روشن اعلام کرده اگر به تضمینهای لازم برای دسترسی به ابعاد فعالیتهای هسته‌یی رژیم ایران دست پیدا نکند توافق نهایی را امضا نمی‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb8d8203-6194-46dd-a453-cd1d18316bfe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات