728 x 90

تشدید سرکوب ,اذيت و آزار زندانيان,

یک گزارش تکان‌دهنده از زندان مرکزی بندرعباس و دژخیمان این زندان

-

زندان بندرعباس
زندان بندرعباس
رژیم ضدبشری آخوندی برای به سکوت کشاندن و مهار کردن زندانیان عادی که تعداد آنان نیز خیلی زیاد است، در زندانهای مختلف اقدام به اعمال سیاستهای ضدانسانی از قبیل شکنجه جسمی و روحی و یا تهدید زندانیان و خانواده‌هایشان می‌کند. یکی از این زندانها، زندان مرکزی بندرعباس است که روزانه بر تعداد زندانیانش افزوده می‌گردد. ایادی رژیم برای اعمال فشار هرچه بیشتر زندانیان را به زیر ضرب و شتم می‌کشاند. از جمله یکی از افسر نگهبانان بند قرنطینه به نام پیمان کروکی که فامیل سرکرده زندان بندرعباس به‌نام حسن مرسل پور می‌باشد، زندانیان تازه وارد را زیرشکنجه‌های ضدانسانی می‌گیرد و زندانیان را ساعتهای طولانی زیر آفتاب نگه می‌دارد و دائم به زندانیان می‌گوید که من فامیل رئیس زندان هستم و چاقو دسته‌اش را نمی‌برد و هر کاری می‌خواهید بروید و بکنید. این مزدور اموال و وسایل شخصی زندانیان را نیز به غارت می‌برد و به آنان برنمی‌گرداند. در مواردی موبایل زندانیان را به بهانه‌های آخوندساخته جمع‌آوری کرده و بعد از چند روز به چند برابر قیمت به خودشان می‌فروشد.
یکی دیگر از مزدوران حفاظت زندان مرکزی بندرعباس بهرام کشتکار، اهل شیراز می‌باشد که در بین زندانیان به سگ هار معروف است. او به همراه به‌اصطلاح معاونش علی اصغر علیمرادی و همشهری‌اش مجتبی دهقان که وی نیز یکی از مدیران داخلی زندان است، در انتقال مواد مخدر به داخل زندان همدست هستند.
سرکرده این زندان، حسن مرسل‌پور داماد پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی سپاه قدس است. دژخیم مرسل‌پور در بین زندانیان به فاسد اخلاقی نیز معروف است. می‌گویند وی سعی می‌کند که به هر طریقی از وضعیت زندانیان سوء‌استفاده کند. زندانیان از وی به‌عنوان دژخیم دزد فاسد الاخلاق اسم می‌برند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/86301d32-c49c-47c6-99cc-9b1a1cd3c69c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات