728 x 90

,تشدید سرکوب ,اختلافات سیاسی در ایران,

عقب‌نشینی روحانی در برابر خامنه‌ای از زبان معاونش انصاری

-

اخوند انصاری
اخوند انصاری
آخوند حسن روحانی معاونش آخوند مجید انصاری را روز 12اردیبهشت 94 در فسا به صحنه فرستاد، تا از زبان او در مورد اظهاراتش در روز 5اردیبهشت غلط کردم بگوید. آخوند انصاری ضمن مجیزگویی از خامنه‌ای گفت: سه عامل اسلام، رهبری و انسجام مردم از عوامل مهم تثبیت حکومت هستند و افزود ‌از سخنان رئیس‌جمهور در مورد التزام نیروی انتظامی به قانون سوء برداشت شد وی تصریح کرد: در واقع سخن اصلی رئیس‌جمهور این بود که نیروی انتظامی که اسلحه در دست دارد در برخورد با جرایم قانون را مد نظر قرار دهد و اجتهاد شخصی نکند که از این صحبت سوء تعبیر شد و عده‌یی آن را به ‌نحوه‌ای دیگر پوشش دادند و یا برداشت نادرستی از آن شد.
آخوند روحانی در روز 5اردیبهشت 94 در جمع سرکردگان نیروی انتظامی رژیم گفته بود: پلیس موظف به اجرای اسلام نیست، هیچ پلیسی نمی‌تونه بگه من این کار رو کردم برای این‌که خواستم خداوند در آنجا فرموده، پیغمبر در فلان روایت، به پلیس ربط نداره، بیخود نروید تو مخمصه، مخمصه فکری، مردم را هم گرفتار نکنید، پلیس یک وظیفه بیشتر نداره، اجرای قانون همین، تمام شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dab81452-4173-45c6-bd1e-f3168e42c9a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات