728 x 90

مذاكرات هسته اي,پرونده هسته ای ایران,اختلافات سیاس

کشمکش باند خامنه‌ای و رفسنجانی بر سر توافق اتمی لوزان

-

زهر خوران لوزان و جنگ گرگها
زهر خوران لوزان و جنگ گرگها
در حالی که وزیر خارجه رژیم در نیویورک بر روی مکتوب کردن توافق لوزان تأکید کرده است، کشمکش باند خامنه‌ای و رفسنجانی - روحانی بر سر توافق لوزان که کیهان خامنه‌ای آن‌را توافقی مرده توصیف می‌کند، هم‌چنان ادامه دارد.
فواد ایزدی از باند خامنه‌ای گفت: اگر متن لوزان در توافق نهایی اصلاح نشود تحریمهای اصلی باقی خواهند ماند.
کواکبیان عضو مجلس ارتجاع نیز گفت: مصوبه اخیر کمیته سنای آمریکا ابهامات بیانیه لوزان را بیشتر کرده است.
یک روزنامه باند رفسنجانی _ روحانی نوشت:
در حالی‌که دیپلوماتها نگارش متن توافق‌نهایی را آغاز کرده‌اند دلواپسان اعلام کرده‌اند که می‌خواهند برای طرح سؤال از رئیس‌جمهور امضا جمع‌آوری کنند.
روزنامه ابتکار افزود: گویا دلواپسان که بنا را بر مخالفت با مذاکرات هسته‌یی نهاده‌اند قصد دارند با همین بهانه روحانی را در زمینهای مختلف تحت فشار قرار دهند.
روزنامه کیهان در یادداشت روز خود با عنوان توافق لوزان چرا فرو ریخت؟ نوشت:
در حالی‌که با اظهارات مقامات آمریکایی ابهامات و پرسش‌ها درباره بیانیه لوزان رو به فزونی گذاشته برخی طرفها از آغاز نگارش توافق نهایی خبر می‌دهند! اما دغدغه‌ها و پرسش‌ها جای خود باقی است
کیهان خامنه‌ای نوشت: این منطق، منطق غریبی است که دوستان خوش‌بین اوبامای مؤدب، وقتی پای اعتراض به فکت‌شیت آمریکایی‌ها به میان می‌آید، می‌گویند آمریکا دشمن است چرا به حرف او اعتماد می‌کنید؟! آیا در چنین وضعیت نقیض‌گویی حق نداریم بگوییم بیانیه لوزان مرده متولد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f1fd0fd-8ff8-4b70-a50a-7a0203cf39bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات