728 x 90

تظاهرات معلمان در شهرهاى ايران,

تهران-بیانیه کانون کارگران متحد ایران در حمایت از معلمان دلیر و آگاه کشور

-

--
--
بیانیه کانون کارگران متحد ایران
بی شک همه ما مدیون معلمین هستیم. معلمین که با تلاش خود بذر آگاهی را در وجود تک‌تک ما کاشتند و به ما آموختند آ مثل آزادی.
رابطه کارگران با معلمین جنبه‌های خاصی‌تری هم دارد. چرا که معلمین جزو همدردترین اقشار با کارگران هستند. به‌ویژه در این سالهای سیاه این همدردی ابعاد ویژه‌تری به خود گرفته است.
اگر چه فعالیتهای معلمین در این کشور پروسه‌یی طولانی به‌اندازه دردهایشان دارد اما در این دور از فعالیتهای اعتراضی، همه ما شاهد یک باز خیزش در این فعالیتها بودیم. معلمان با اراده‌ای جمعی و متحد به میدان آمدند و‌ حق خویش را مطالبه کردند. در29بهمن 93، 3اسفند 93، 10اسفند 93 و در27فروردین 94 .
در27فروردین جنبش اعتراضی معلمین وارد فاز و مرحله جدیدی شد. این جنبش اعتراضی می‌رود برای احقاق حقوق معلمین هر چه گسترده‌تر و متشکل‌تر شود.
خبرها حاکی از این است که معلمین برای روزهای آتی در جهت گسترش حق خواهی خویش برنامه‌ها دارند.
جای آن دارد که همه اقشار و تشکلها از معلمین میهن‌مان و اعتراضاتشان با تمام وجود حمایت کنند.
ما در کانون کارگران متحد به نوبه خود به همه معلمان میهن‌مان درود می‌فرستیم، از تلاشهای پیگیرانه و جنبش اعتراضی حق خواهانه‌شان تقدیر می‌کنیم و با تمام وجود از آنها حمایت می‌کنیم.
گسترده‌تر باد اتحاد معلمین و کارگران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5231dc5c-87a6-4594-8b48-715770b07a58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات