728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,مذاكرات هسته اي,پرونده هست

آخوند حسینیان: تنها یک کاریکاتور مینیاتوری از غنی‌سازی برای ما مانده است

-

غنی‌سازی اورانیوم
غنی‌سازی اورانیوم
در جلسه علنی امروز سه‌شنبه 1اردیبهشت 94 مجلس ارتجاع آخوند روح الله حسینیان اعتراف کرد ”تنها یک کاریکاتور مینیاتوری از غنی‌سازی برای ما باقی مانده است.

وی گفت:
امروز ما در مقابل یک تصمیم سرنوشت‌ساز تاریخی قرار گرفته‌ایم، ما برای مردم قهرمان ایران یا عزت می‌آفرینیم یا با قبول یک آپارتاید علمی که صدبار بدتر از کاپیتولاسیون است بر ملت ایران تحمیل می‌کنیم. یا نام‌مان در ردیف مردان تاریخساز ثبت خواهد شد یا در ردیف امضاء کنندگان ترکمانچای و گلستان و واگذاری هرات و بخش و بحرین، مورد لعن و نفرین نسلهای آینده و شهدا و ارواح مقدس قرار خواهیم گرفت. ما نمایندگان از وزارت امور خارجه می‌پرسیم چرا فکت شیت ایرانی را منتشر نمی‌کنید؟ چرا به‌رغم دستور مقام رهبری و درخواست 213 نماینده مجلس از انتشار آن خودداری می‌کنید؟ مگر در مذاکرات چه قولهایی داده شده است که مردم ایران و نمایندگان مردم نامحرمند ولی آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آلمان محرم هستند. ما رسماً اعلام می‌کنیم این بیانیه که گزارشی از مذاکرات است ایران را از دستیابی به غنی‌سازی صنعتی محروم می‌کند، دست آوردها و تولیدات نابود می‌شود، تحقیق و توسعه و پیشرفت تکنولوژی که امروز پس از آزمون و خطا‌ها به آن دست یافته‌ایم متوقف می‌شود هیچ تضمینی برای آزادی غنی‌سازی پس از 10سال در بیانیه نیامده است، در این بیانیه نه تنها غنی‌سازی ایران به‌رسمیت شناخته نشده بلکه به‌شدت حق غنی‌سازی ایران محدود و تنها یک کاریکاتور مینیاتوری از غنی‌سازی برای ایران باقی مانده است. بارزسیهای فوق برنامه با ابزار پیشرفته جز تحقیر ملت ایران و مراکز قدرت ایران اسلامی چیزی را به‌دنبال نمی‌آورد، مشروط کردن لغو تحریمها به راستی آزمایی خطر نابودی زیر ساختهای غنی‌سازی و بی‌نتیجه ماندن اقدامات و عقب‌نشینی دولت را در پی خواهد داشت،.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de17d4f5-13f7-4b7b-b17c-9ff72fbdb3e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات