728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار سوريه,

هلاکت شماری از مزدوران افغانی نیروی تروریستی قدس در سوریه

-

 -
-
رژیم آخوندی با بکارگیری بیشتر مزدوران افغانی در سوریه، ابعاد جنایت علیه مردم این کشور را گسترش داده است.
تلویزیون اورینت
شبه‌نظامیان مزدور افغانی که به نیابت از رژیم ایران در کنار نظامیان اسد در سوریه می‌جنگند مراسمی برای یکی از فرماندهانشان که در درعا به هلاکت رسیده برگزار کردند. آنها این مراسم را در یکی از آمفی تئاترهای دانشگاه دمشق با لباس نظامی برگزار کردند. تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی دجال و تصاویر مزدوران به هلاکت رسیده تمام دیوارهای سالن را پوشانده بود و هیچ عکس و پرچمی از اسد و سوریه در آن دیده نمی‌شد.
 
یک تیپ از مزدوران افغانی موسوم به «تیپ فاطمیون» در سوریه در کنار نیروهای اسد مشغول کشتار مردم سوریه هستند. چندین تن از فرماندهان این مزدوران از جمله فرمانده کل و معاون آن در نبردهای سوریه به دست رزمندگان سوریه به هلاکت رسیده‌اند.
همچنین مراسم دفن هفت ‌تن از مزدوران پاکستانی رژیم آخوندی در مسجد امام حسن عسگری در شهر قم برگزار شد. این مزدوران در نبردهای درعا به دست رزمندگان به هلاکت رسیدند. این مراسم با حضور مقامهای رژیم آخوندی اجرا شد. این اولین بار است که حضور مزدوران پاکستانی رژیم آخوندی در سوریه اعلام می‌شود، در قیاس با مزدوران افغانی، شمار مزدوران پاکستانی کمتر است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c176767b-27a1-47e1-adcb-dc3861b3722e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات